اخبار داغ

رئیس سازمان ورزش بسیج رئیس انجمن داوطلبین ورزشی شد

مجد آرا: با همکاری بسیج انجمن داوطلبین ورزشی دارای هویت خاص شد

مجد آرا: با همکاری بسیج انجمن داوطلبین ورزشی دارای هویت خاص شد
سردار کاظم یزدانی به عنوان رئیس انجمن داوطلبین ورزشی انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در گفتگو با با خبرنگار ورزش بسیج گفت: جلسه اعضای انجمن داوطلبین ورزشی  فدراسیون ورزش های همگانی دیروز برگزار شد و در این جلسه سردار کاظم یزدانی به عنوان رئیس انجمن داوطلبین ورزشی برگزیده شد، داود آذرنوش به عنوان نائب رئیس و غلامرضا ابراهیمی هم به عنوان دبیر انجمن داوطلبین ورزشی انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مجد آرا افزود: همچنین در ادامه این جلسه، مسئولان کمیته های مختلف انجمن مانند کمیته آموزش، روابط عمومی، مسابقات و ... هم انتخاب شدند و قرار است با برنامه ریزی های صورت گرفته، انجمن داوطلبین ورزشی در استان ها هم فعال شود.
,
 
,
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در ادامه با اشاره به اینکه انجمن داوطلبین ورزشی مانند تمام دنیا در بخش برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح وزارت، فدراسیون ها و وزارتخانه های آموزش و پرورش و ... فعال خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به همکاری خوب سازمان ورزش بسیج و موافقت سردار یزدانی، ساختمانی در اختیار این انجمن قرار گرفت تا انجمن داوطلبین ورزشی برای اولین بار دارای یک هویت خاص شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه در این جلسه سردار یزدانی خط و مشی انجمن در راستای بسیج مردمی در حوزه های مختلف را مطرح کرد، تاکید کرد: از جمله برنامه های ویژه در انجمن، عضو پذیری است و امیدواریم با فعالیت هایی که صورت می گیرد و برنامه هایی که تدوین می شود تا پایان سال 95 حدود 3 میلیون عضو بتوانیم جذب کنیم تا با سازماندهی این نیروها، بتوانیم رویدادهای ورزشی در سطوح مختلف را به بهترین نحو برگزار کنیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه