اخبار داغ

شفابخشی که خودش درمان می خواهد؛

وضعیت اسفناک یک مقصد گردشگری در ثلاث باباجانی/ کلکسیونی از مشکلات ریز و درشت در چشمه ریزه + تصاویر

وضعیت اسفناک یک مقصد گردشگری در ثلاث باباجانی/ کلکسیونی از مشکلات ریز و درشت در چشمه ریزه + تصاویر
چشمه ریزه [کانی ڕێزە] چشمه‌ای شفابخش برای بیماری کلیوی و سنگ کلیه است که در مسیر جوانرود به ثلاث باباجانی قرار دارد اما این روزها در وضعیت نامناسب بهداشتی به سر می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سراب روانسر، تفرجگاه چشمه ریزه نام چشمه ای در مسیر جوانرود به ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه است که در فاصله 10 کیلومتری تازه آباد قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب روانسر,

 

,

این چشمه‌ که برای بیماری های کلیوی و سنگ کلیه شفا بخش است  این روزها تنها نام تفرجگاه بر آن قرار دارد و هیچ شباهتی به نامش ندارد.

,

 

,

, ,

 

,

 وجود کمترین منابع خدادادی در هر نقطه  مورد توجه هر مسئولی قرار می گیرد و مسئولین همان منطقه ضمن حفظ و نگهداری از آن منابع هر آنچه را که در توان دارند می گذارند تا بتوانند آن را به دیگران معرفی کنند و از این راه آن منطقه کسب درآمد نماید؛ اما در چشمه ریزه به نوعی عکسِ این ماجرا صدق می کند.

,

 

,

منطقه اورامانات یکی از قطب های گردشگری استان کرمانشاه است. طی مناسبت ها و روزهای مختلف به یمن وجود منابع و جاذبه گردشگری مردمان بسیاری را به سوی خود می کشاند اما متأسفانه به نوعی منابع گردشگری این منطقه مورد بی مهری مسئولین امر قرار می گیرد.

,

 

,

بی شک رسیدگی به وضعیت چشمه ریزه توجه و حمایت سازمان میراث گردشگری استان کرمانشاه و مسئولین شهرستانی را می طلبد، چرا که این تفرجگاه با توجه به خاصیت آبِ شفابخش خود، می تواند مردمان بسیاری را به سوی خود بکشاند.

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه