اخبار داغ

حرف‌های پایانی+شغل جدید نمایندگان مجلس نهم استان اردبیل

حرف‌های پایانی+شغل جدید نمایندگان مجلس نهم استان اردبیل
حرف پایانی هفت نماینده استان اردبیل در مجلس دهم و پست ها و مشاغلی که بعد از خداحافظی با صندلی های سبز بهارستان بر آن تکیه خواهند زد را در این خبر می خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلانه، شنیدن حرف های پایانی وکلای ملتی که امروز در واپسین جلسه مجلس نهم با بهارستان خداحافظی کردند لطف دیگری دارد؛ با این حال از هفت نماینده مجلس استان اردبیل فقط یک نفر به تلفن خبرنگار سبلانه پاسخ داد، تلفن یک نماینده دیگر خاموش و 5 نماینده نیز به تماس‌ها پاسخی ندادند که امیدواریم بتوانیم از طریق ارتباط بعدی، این گزارش را برای مخاطبان تکمیل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلانه,

*میر قسمت موسوی اصل نماینده مردم گرمی در آخرین روز مجلس دهم و حال و هوای خداحافظی به خبرنگار سبلانه گفت: فضای مجلس نهم فضایی دوستانه بود و معتقدم با توجه به شرایط کشور عملکردی مناسب داشت.

,

وی ادامه داد: هرچند لحظه جدایی همیشه سخت است اما حسن ختام مجلس نهم هم در فضایی بسیار صمیمانه و دوستانه سپری شد.

,

این وکیل ملت افزود: از مردم و تمام کسانی که در مدت نمایندگی‌ام به من اعتماد داشتند و همواره در کنارم بودند، تشکر می‌کنم و امیدوارم که نواقصات را بر ما ببخشند.

,

دانشگاه مقصد بعدی نماینده مجلس نهم مردم گرمی

,

موسوی اصل برای همه و خودش آرزوی عاقبت به خیری کرد و برای منتخبان مجلس دهم هم آرزوی موفقیت کرد.

,

نماینده مجلس نهم از حوزه انتخابیه گرمی درباره شغل آینده اش پس از خدافافظی با بهارستان گفت: هنوز تصمیم قطعی در این باره نگرفته ام ،  اما به احتمال قوی در دانشگاه مشغول خواهم شد.

,

در انتظار تکمیل این گزارش به شرط همکاری سایر نمایندگان سابق استان اردبیل باشید.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه