اخبار داغ

حمایت آنچلوتی از رئال مادرید

حمایت آنچلوتی از رئال مادرید
سرمربی بایرن مونیخ معتقد است ر‌ئال‌ ماد‌رید می‌تواند دوباره اتلتیکومادرید را در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از آس، کارلو آنچلوتی در گفت‌و‌گو با سایت گل درباره ر‌ئال‌ ماد‌رید، بارسلونا، اتلتیکومادرید، دیگو پابلو سیمئونه صحبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مادرید و اتلتیکو شنبه هشتم خرداد فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند. سرمربی پیشین مادرید در این باره گفت: پیش‌بینی فینال خیلی سخت است. درست است که دو سال پیش فینال مشابهی را برابر این تیم تجربه کردیم و قهرمان شدیم. مادرید می‌تواند دوباره اتلتیکو را شکست بدهد اما کسب این پیروزی آسان نخواهد بود.

,

آنچلوتی درباره قهرمانی دو سال پیش در لیسبون گفت: فکر می‌کنم بازیکنان باور داشتند می‌توانند بازی را به تساوی برسانند. خیلی سخت است که بازیکنان از روی نیمکت چیزی بگویید. آنها خیلی خوب عمل کردند.

,

زیدان برای نخستین بار مربیگری در یک تیم بزرگ را تجربه می‌کند. آنچلوتی که این موضوع را در فینال لیگ قهرمانان اروپا تاثیر گذار نمی داند، در این زمینه اظها‌ر کرد: زیدان فوق‌العاده‌ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست ایده‌هایش را عملی کند. رابطه خیلی خوبی با بازیکنانش دارد. او در دیدار نهایی حضور داشته است و می داند بازیکنان چه لحظاتی را تجربه خواهند کرد. زیدان به همه آنها اعتماد دارد.

,

او در ادامه افزود: اگر مادرید قهرمان شود فصل فوق‌العاده‌ای را همچون سویا، بارسلونا و اتلتیکو پشت سر خواهد گذاشت. اگر این اتفاق نیفتد نباید گفت فصل بدی بوده است. نیم فصل دوم برای مادرید فوق‌العاده‌ بود.

,

سرمربی بایرن مونیخ درباره اتلتیکو نیز عنوان کرد: برخی از بازیکنان این تیم تغییر پیدا کردند. با این حال به برتری خود در اروپا ادامه دادند. عملکرد سرمربی این تیم فوق‌العاده‌ بود. با حضور بازیکنانی همچون سائول و آنخل کورئا باعث تهاجمی تر شدن تیم شد اما سرمربی توانایی این که از بازیکنی همچون آنتوان گریزمان در کارهای دفاعی استفاده کند را دارد.

,

آنچلوتی درباره شیوه مربیگری سیمئونه اظها‌ر کرد: تجربه اش در ایتالیا به او کمک کرده است چون در آنجا بازی تاکتیکی‌تر است و تاکتیک نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. تجربه اش در ایتالیا به عنوان یک بازیکن واضح است که می‌تواند به او کمک کند.

,

او در مورد جدایی سیمئونه گفت: تا 2020 قرارداد دارد و از بودن در این باشگاه خشنود است. باشگاه نیز رابطه خوبی با او دارد. این نکته اساسی برای ادامه همکاری‌اش با این تیم است. سویا چهارشنبه هفته‌ گذشته برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ اروپا شد.

,

سرمربی پیشین ر‌ئال‌ ماد‌رید آن را باورنکردنی عنوان کرد و افزود: سخت است که فتح سه قهرمانی در سه سال پیاپی را توضیح داد اما به نظرم نمی‌تواند با بارسلونا و ر‌ئال‌ ماد‌رید در لالیگا ر‌قا‌بت کند چون در آن جا 38 تیم حضور دارند.

,

آنچلوتی درباره حضورش در بایرن گفت: حس من مانند کودکی است که به مدرسه می‌رود. امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برای من در این تیم رخ دهد. مطمئنم تجربه فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

,

 

,

انتها‌ی‌ خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه