اخبار داغ

زیدان: سیمئونه همه ویژگی‌های یک سرمربی بزرگ را دارد

زیدان: سیمئونه همه ویژگی‌های یک سرمربی بزرگ را دارد
سرمربی رئال مادرید معتقد است سرمربی اتلتیکو مادرید ویژگی‌های یک سرمربی بزرگ را دارد اما خودش راه زیادی در پیش دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از آس، پس از برگزاری جلسه تمرینی سه‌شنبه رئال مادرید، زین‌الدین زیدان برابر رسانه‌ها حاضر حاضر شد تا فینال لیگ قهرمانان اروپا را که میان رئال مادرید و اتلتیکو در هشتم خرداد برگزار می‌شود را آنالیز کند. سرمربی مادرید گفت: اگر قهرمانی را از دست بدهیم، یک شکست نخواهد بود. تحمل شکست در فینال سخت است. اکنون به شکست فکر نمی‌کنم و تنها به پیروزی فکر می‌کنم. در دیدار نهایی باید خود را خوب آماده کرد. در بازی اینچنینی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. به خوبی خود را آماده کردیم و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

زیدان در ادامه افزود: تنها مالکیت توپ کافی نیست. آن چیز دیگری است. بازی سختی خواهد بود چون برابر تیمی بازی می‌کنیم که فقط در خط دفاع نیست که خوب بازی می‌کند. همیشه از خوب دفاع کردن این تیم صحبت می‌شود که باز کردن دروازه‌شان سخت است اما این تیم می‌تواند بازی حریف را نیز دچار مشکل کند.

,

سرمربی فرانسوی درباره عملکرد دیگو پابلو سیمئونه در اتلتیکو گفت: او خوب کار می‌کند. یکی از مربیان بزرگ جهان است. فوتبال و تیمش را خیلی خوب می‌شناسد. می‌داند چگونه تیمش را به فینال برساند. هنگامی که فوتبال بازی می‌کرد نیز ویژگی‌های زیادی داشت و به عنوان یک مربی نیز آن‌ ویژگی‌های خوب را دارد. سیمئونه می‌داند باید چه کند و عملکردش خیلی خوب بوده است. سیمئونه همه ویژگی‌های یک سرمربی را دارد ولی از همه برجسته‌تر، شناخت شاگردانش است.

,

زیدان درباره اینکه مادرید کنونی از مادرید دو سال پیش بهتر است نیز اظهار کرد: سخت است که بگویم بهتر هستیم. ایده اصلی من این است که تلاش کنم شنبه بهترین بازی‌مان را ارائه دهیم. فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. عملکرد بازیکنان فوق‌العاده بود. نمی‌خواهم کسی را مقایسه کنم. در لحظه خوبی به سر می‌بریم شرایط خوبی داریم و خود را برای بازی آماده کردیم اما می‌دانیم شانس هر تیم برابر است.

,

زیدان در مورد شکست برابر اتلتیکو در لالیگا گفت: دو ماه از این شکست گذشته است. پس از آن خوب کار کردیم.

,

سرمربی رئال مادرید درباره سن سیرو میزبان دیدار نهایی لیگ قهرمانان اظهار کرد: خیلی خوب این ورزشگاه را می‌شناسم. برابر میلان و اینتر بازی کرده‌ام شانس این را داشتم که بازی‌های زیادی را انجام دهم. احساس خوبی در این رابطه دارم.

,

زیدان درباره داوران مربی‌گری‌اش گفت: خیلی‌ چیزها برای یادگیری باقی مانده است. عطش یادگیری، پایان‌ناپذیر است. این موضوع باعث بهتر شدن می‌شود. هنوز تا تبدیل شدنم به یک سرمربی بزرگ، زمان زیادی مانده است.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه