اخبار داغ

توضیح دفتر محسن رضایی درباره خبر کاندیداتوریش

توضیح دفتر محسن رضایی درباره خبر کاندیداتوریش
روابط عمومی دفتر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره خبر اظهارات محسن رضایی در برنامه پایش در مورد اینکه آیا وی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهد شد، توضیحاتی ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متن نامه مدیر روابط عمومی دفتر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


مدیرعامل محترم خبرگزاری خبرآنلاین
با سلام و احترام

یکشنبه شب گذشته شبکه اول سیما (برنامه پایش) به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر از دکتر محسن رضایی ، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، برای حضور در این برنامه دعوت شد. در خلال برنامه ایشان در پاسخ به پرسش بیننده ای که از قصد دکتر رضایی برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری پرسیده بود، با رد هرگونه شایعه در این خصوص بیان داشتند در حال حاضر به دوستانمان کمک می کنیم تا ان شاء الله امنیت کشور و اقتدار را در بیرون منطقه داشته باشیم.

در هر حالتی از متن پاسخ سرلشکر محسن رضایی، این نکته برداشت می شود که وی قصد کمک به امنیت کشور بر اساس دستورات مقام معظم رهبری را دارند. پیش از این هم در مصاحبه­های دیگر از لسان ایشان اعلام شده است که رهبر معظم انقلاب هر ماموریتی برای امنیتی ملی به ایشان دهد، در اختیار رهبری و آماده شهادت است و خود را سرباز ولایت، نظام و انقلاب می داند، چنین گزاره ای ارتباطی به انتخابات ندارد.

به هر روی تیتر شیطنت آمیز و جعلی «اگر رهبر انقلاب ماموریت دهند کاندیدای ریاست جمهوری می شوم» به هر نحو که انتخاب و بازنشر شده باشد، کذب است و قرینه ای در متن گفتگوی دکتر رضایی ندارد و البته میلیون ها بیننده و همچنین فیلم موجود این برنامه نادرستی این تیتر را شهادت می دهد.

لذا از آن رسانه محترم درخواست می کند هرچه سریعتر اقدام به اصلاح آن تیتر اشتباه و درج توضیح و اصلاحیه در این مورد اقدام کنند تا مخاطبین این رسانه ها خدای نکرده آنان را به دروغ سازی و دروغ گویی متهم نکنند.

روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه