اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده:

قلیان مهمترین خطر برای سلامت جامعه است

قلیان مهمترین خطر برای سلامت جامعه است
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: استفاده از قلیان در محافل و مجالس عمومی مهمترین خطرو تهدید برای سلامت جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، امرالله خانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در دیدار مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: کشور ما هم اکنون وارود رنج طلایی جمعیت جوان شده است که باید همه برای افزایش ایمنی و سلامت جامعه تلاش کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،,

وی افزود: یکی از مهمترین دستاورد های شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده حضور پزشکان متخصص در شهرستان به واسطه فقر مالی مردم است که در هر ماه میلیون ها تومان به اقتصاد خانوارهای لنده ای کمک کرده است.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: کاهش جمعیت کشور یکی از مهمترین تهدیدات است که تنها با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی عمومی به وسیله روحانیون و اصحاب رسانه میسر خواهد بود.

,

وی تاکید کرد: بهترین خانواده یک خانواده دارای سه تا چهارفرزندی است که می تواند در سطح جامعه به خانواده ای موفق تبدیل شود.

,

خانی اظهارکرد: استفاده از قلیان در محافل و مجالس عمومی مهمترین خطرو تهدید برای سلامت جامعه است.

,

وی گفت: یکی از دلیل شیوع سرطان ها مصرف قلیان است که در حالت عادی برابر بامصرف یکصد نخ سیگار است.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده یادآورشد: مهمترین مطالبات درمانی مردم شهرستان لنده بحث حضور مدوام پزشکان متخصص زنان، اطفال و داخلی است که این مطالبه به حق مردم در زمینه اطفال و داخلی مرتفع شده است و در حال تلاش برای حضور متخصص زنان در طول هفته در شهرستان نیز خواهیم بود.

,

خانی اظهارکرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم آنچه که شایسته مردم فهیم شهرستان لنده در زمینه افزایش سطح سلامتی آنان است را تامین به به آنان خدمت کنیم.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه