اخبار داغ

بازدید تاج از اردوی تیم ملی فوتسال + عکس

بازدید تاج از اردوی تیم ملی فوتسال + عکس
رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز با حضور در استان البرز از نزدیک از اردوی تیم ملی فوتسال بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهدی تاج رییس فدراسیون به همراه سیدرضا افتخاری - رئیس کمیته فوتسال و هدایت ممبینی -عضو هیات رییسه با حضور در محل تمرین تیم ملی فوتسال در استان البرز از نزدیک از اردوی تیم ملی بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای این  بازدید، محمد ناظم الشریعه - سرمربی تیم ملی گزارشی کوتاه از اردوی تیم ملی و آخرین وضعیت این تیم ارائه کرد.
در ادامه رئیس فدراسیون گفت: در ایران و در دو رشته فوتسال و فوتبال ساحلی مزیت و برتری خوبی داریم. علت این جایگاه خوب ایران در جهان و آسیا به علاقه مندی مردم و استعداد بالا در این رشته ها مربوط است.

,
,

,

, ,

 

,

تاج در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد زیادی سالن و همچنین علاقه مندی بالایی که در ایران وجود دارد می تواند پتانسیل خوبی برای توسعه این رشته را فراهم آورد. تیم ملی فوتسال باید تقویت شود و حمایت های لازم از این تیم بعمل آید تا ما بتوانیم به جایگاه شایسته و بالاتری نسبت به گذشته در جهان بدست بیاوریم.
رییس فدراسیون در پایان بیان کرد: تیم ملی فوتسال در زمره تیم های پر افتخار و با انگیزه فدراسیون است که  باید دیدگاهش رسیدن به فوتسال روز جهان و بخصوص تیم های بزرگ جهان در اروپا باشد تا بتوانیم سطح فوتسال ایران را از ششم جهان هم بالاتر ببریم.
در پایان جلسه رییس فدراسیون از ناظم الشریعه خواست تا به منظور انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی های بیشتر برنامه یکساله این تیم را از طریق کمیته فوتسال ارائه کند تا فدراسیون بتواند برای یکسال آینده برنامه ریزی کند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه