اخبار داغ

حرف های سرمربی النصر بعد از باخت به تراکتور

حرف های سرمربی النصر بعد از باخت به تراکتور
سرمربی تیم فوتبال النصر امارات گفت: بازیکنانم مقابل تیمی خوب (تراکتور) عالی بازی کردند و به مرحله بعد صعود کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ایوان یوانوویچ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز و صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی گفت: از بازیکنانم تشکر ویژه دارم آنها مقابل یک تیم خوب بسیار عالی بازی کردند و به مرحله بعد صعود کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به این سوال که آیا وقت تلف کردن بازیکنانش در طول نود دقیقه کار حرفه‌ای است، گفت: می‌دانم خیلی سخت است که تیم مورد علاقه‌شما نتوانسته به مرحله بعد صعود کند. قبل از بازی هم گفتم تراکتورسازی تیم بسیار قوی است. در فوتبال اگر شما ارزش نداشته باشید نمی‌توانید به مرحله بعد برویم. ما یک مسابقه مقابل تراکتورسازی نداشتیم بلکه در دو بازی مقابل این تیم به میدان رفتیم. شاید تراکتورسازی در این دو بازی هجومی بود اما ما تیم موثرتری بودیم.

,

سرمربی النصر در مورد میزبانی تراکتورسازی و اینکه آیا این تیم با این همه هوادار افتخار آسیا هست؟ اظهار داشت: میزبانی بسیار خوب بود و در تبریز هیچ مشکلی نداشتیم. به شما اطمینان می‌دهم که تراکتورسازی با این سبک بازی در فصل بعد شرایط بسیار خوبی خواهد داشت.

,

یووانوویچ در مورد اینکه بزرگترین نقطه ضعف تراکتورسازی را چه دیدید و به نظر او کدام نفرات بهترین بازیکن دو تیم بودند، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم کدام بازیکن بهترین بود. موفقیت ما با یک روحیه تیمی به دست آمد. تراکتورسازی یک تیم هجومی است و سعی می‌کند فوتبال مدرن را ارائه دهد اما متاسفانه این تیم بسیار ضعیف بازی کرد.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه