اخبار داغ

رئیس جهادکشاورزی کامیاران اعلام کرد:

تقویت مشارکت و نظارت عمومی با راه اندازی سامانه حفاظت از اراضی کشاورزی

تقویت مشارکت و نظارت عمومی با راه اندازی سامانه حفاظت از اراضی کشاورزی
رئیس جهادکشاورزی کامیاران گفت: حفاظت همگانی از منابع و اراضی کشاورزی ساماندهی می شود و مدت زمان فرایند دریافت گزارش، شناسایی و برخورد با تخلفات در امور مربوط به اراضی کاهش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ رئیس جهاد کشاورزی کامیاران تقویت مشارکت شهروندان و نظارت عمومی و همچنین توجه به ارتقا تعامل دو طرفه میان دولت و مردم برای حفاظت از اراضی را از جمله اهداف راه اندازی سامانه حفاظت اراضی نام برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

بهرام کوشکی امروز چهارشنبه در گفت وگویی با خبرنگار ما از راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی حفاظت از اراضی کشاورزی خبر داد وگفت: این سامانه برای افزایش توان کنترلی و پوشش بیشتر حفاظت از اراضی کشاورزی تحت عنوان سامانه 131 در کشور راه اندازی شده است.

,

وی افزود: براین اساس زیرساخت های راه اندازی این سامانه در شهرستان کامیاران در حال آماده شدن است تا حفاظت همگانی از منابع و اراضی کشاورزی ساماندهی شود و مدت زمان فرایند دریافت گزارش، شناسایی و برخورد با تخلفات در امور مربوط به اراضی کاهش یابد.

,

رئیس جهادکشاورزی کامیاران در این گفت وگو به دیگر توانمندی های این سامانه اشاره نمود و ابراز داشت: علاوه بر مواردی که ذکر شد، کشاورزان، بهره برداران و علاقمندان به مشاوره در حوزه امور اراضی و کشاورزی می توانند ازاین طریق درباره مسائل و مشکلات زراعتی و باغداری خود با کارشناسان جهادکشاورزی مشورت نمایند.

,

کوشکی بر لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی در زمینه های امور زراعی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بهره برداری صحیح از این سامانه به همکاری مردم نیازمند است، لذا از طریق این همکاری دوسویه و بعد از ارتباطات گسترده می توان از مسائل، مشکلات، خواسته ها، پیشنهادات و تخلفات صورت پذیرفته، بانک اطلاعاتی در حوزه منطقه، شهرستان و حتی استان راه اندازی نمود.

,

رئیس جهاد کشاورزی کامیاران در پایان این گفت وگو تاکید کرد: طی ایام آتیه گزارش ها و اطلاعات بیشتری در زمینه کارکردها و وظایف سامانه 131 در اختیار رسانه ها و شهروندان قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه