اخبار داغ

چهارم خرداد 95، آغاز احتضار عمل‌گرایان؛

ریاست آیت الله جنتی در مجلس خبرگان رهبری چه پیام‌هایی دارد؟

ریاست آیت الله جنتی در مجلس خبرگان رهبری چه پیام‌هایی دارد؟
چهارم خرداد 95، آغاز «احتضار عمل‌گرایان» در جمهوری اسلامی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، دیگر می‌توان با قاطعیت اعلام کرد که همه‌ی معادلات به هم خورده است. انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری به‌تنهایی بخش اصلی این برهم‌‌زنندگی را نمایندگی می‌کند. جریان غیر انقلابی داخلی که از فردای روز اعلام نتایج انتخابات هفتم اسفند، خود را پیروز قاطع هر دو مجلس عنوان می‌کرد و این «پیروزی بزرگ» را به همه تبریک می‌گفت، اکنون دچار سرگیجه‌ی بزرگی شده که بعید است تا مدت‌ها از آن خلاصی یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

به جرأت می‌توان گفت که چهارم خرداد 95، آغاز «احتضار عمل‌گرایان» در جمهوری اسلامی بوده است. جریانی که هیچ‌گاه نتوانست نسبت خود با انقلاب اسلامی را تعریف کند و حتی در بهترین روزهای نظام نیز با آن زاویه داشت. جریانی که هاشمی رفسنجانی هدایت سیاسی آن را بر عهده دارد و از سال 92 کوتوله‌های این نحله‌ی سیاسی در جای‌جای قوه‌ی مجریه قرار گرفتند.

,

چهارم خرداد 95 آغازی بر پایان حیات رسانه‌هایی است که برای تأمین منافع لیبرالیسم دست به قلم شده‌اند و حیات سیاسی خود را در نفی رقیب می‌دانند نه اثبات خود. آنها باید بیاموزند که تخریب، توهین و تحقیر رقیب هیچ‌گونه خللی در مناسبات اجتماعی و «انتخاب»های مردمی ایجاد نخواهد کرد و چه بسا بلایی که بر سر آنها در چهارم خرداد 95 آمد، در انتخابات 96 نیز نازل شود.

,

تحلیل‌های پسا چهارم خردادیِ رسانه‌های غیرانقلابی حکایت از کوتاه آمدنِ آن‌ها از مواضع اخیرشان در خصوص نماینده‌ی اول مجلس شورای اسلامی تهران دارد. چرا که بعید است وقتی رئیس خبرگانِ منتخب ملت، آیت‌الله جنتی می‌شود، از آن سو منتخبان مردم در مجلس دهم، عارف را برای کرسی ریاست مجلس برگزینند.

,

فضای کنونی حاکم بر اردوگاه غیر انقلابیون، دقیقا به فضای پس از صحبت‌های مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی شباهت دارد.آن هنگام نیز آنها پس از بیانات صریح، قاطع و انقلابی رهبر انقلاب در خصوص سیاست‌های خارجی جمهوری اسلامی و خسارت محض نامیدن برجام، دچار سرگیجه شدند و پس از بیانات معظم‌له در خصوص توئیت آیت‌الله هاشمی، بر گیجی آنها افزوده شد. در حال حاضر نیز منتخبان ملت در مجلس خبرگان فردی را برای ریاست برگزیده‌اند که هرگز رابطه‌ای با عمل‌گراها و لیبرال‌های وطنی ندارد و مهر باطلی بر تمامی ادعاهای دروغین آنها زد.

,

اکنون با قاطعیت می‌توان گفت که خرمشهر اول فتح شده است و باید منتظر فتوحات بعدی باشیم. این‌گونه که پیش می‌رود، انتخابات 96 نیز حکایت از فتح خرمشهر دیگری خواهد داشت که «مرگ عمل‌گرایان» را پس از ماه‌ها احتضار به ارمغان خواهد آورد. بی‌شک عمل‌گرایان در آن روز به راحتی نمی‌توانند بمیرند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه