اخبار داغ

کارم در بخش اول «شهرزاد» تمام نمی‌شود

کارم در بخش اول «شهرزاد» تمام نمی‌شود
بازیگران بداهه‌سازی، شخصیت‌پردازی، خلق موقعیت دراماتیک، رسیدن به بدن و بیان قوی‌تر، تربیت حس و ... را از تئاتر می‌آموزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت موفقیت روزافزون بازیگران تئاتر در آثار سینمایی طی چند سال اخیر گفت: پایه و اساس بازیگری تئاتر است و در واقع سینما از تئاتر وام می‌گیرد. بازیگران بداهه‌سازی، شخصیت‌پردازی، خلق موقعیت دراماتیک، رسیدن به بدن و بیان قوی‌تر، تربیت حس و ... را از تئاتر می‌آموزند. پس نسبت به کسانی که این موارد را انجام ندادند، شانس موفقیت بیشتری خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , باشگاه خبرنگاران جوان, ؛ ,
 
,
وی تصریح کرد: اخیرا نیز سینماگران به این نتیجه رسیدند که تئاتری‌ها می‌توانند کمک شایانی به آثارشان کنند.
,
 
,
بازیگر «شهرزاد» در مورد جدیدترین فعالیت سینمایی‌اش بیان کرد: در فیلم «سال تحویل» به کارگردانی سیاوش اسعدی نقش شخصیتی با نام «رسول تاجیک» را بازی می‌کنم که تاکنون حدود ده درصد فیلمبرداری را پشت سر گذاشتیم.
,
 
,
این بازیگر درباره علت همکاری با این فیلم اظهار داشت: از بین تمام فیلمنامه‌های پیشنهادی روی «سال تحویل» زحمت بیشتری کشیده شده بود و کارگردان خوبی مانند اسعدی پشت آن قرار دارد. از طرفی  موضوع آن در تکریم پدر و رابطه‌اش با فرزندان است؛ بحثی که باید در جامعه ما بیشتر به آن توجه شود چون در حال فراموشی است.
,
 
,
سلطانی در بخش پایانی صحبت‌های خود از علت موفقیت «شهرزاد» و چگونگی همکاری با قسمت دوم آن در صورت ساخته شدن خاطرنشان کرد: اول اینکه کاربلدها «شهرزاد» را ساختند، در مورد همکاری با بخش دوم بگویم که داستان من در بخش اول تمام نمی‌شود و در بخش دوم رنگ دیگری به خود می‌گیرد. 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه