اخبار داغ

در بحبوحه جولان لیبرال‌ مسلک‌ها؛

«دیپلماسی سکوت» برای آزادی حاج احمد متوسلیان

«دیپلماسی سکوت» برای آزادی حاج احمد متوسلیان
گویا در این بحبوحه جولان لیبرال‌ مسلک‌ها و غرب‌زده‌ها می‌آیند تا بار دیگر خرمشهر دیگری را از بند تزویر و ذلت رها کنند و طومار خان‌تومان‌های زالو صفت را در هم بپیچند و آزادی دیگری از بند اشرافیت و رفاه‌طلبی رقم بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز حدود 31 سال قبل، حاج احمد متوسلیان، سردار بزرگ سپاه اسلام و از فرماندهان و طراحان اصلی عملیات‌های دفاع مقدس خصوصاً عملیات آزاد سازی خرمشهر، در لبنان اسیر و از آنجا به اسرائیل منتقل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

آن زمان موضع برخی خواص در قبال این مصیبت بزرگ سکوت و یا بهتر است بگوییم "دیپلماسی سکوت" بود.

,

آن‌ها با تعلل و سکوتشان عملا اقدام موثری برای آزادی دلاور مرد سرنوشت ساز جبهه مقاومت نکردند و در گذر زمان هم هیچ‌کس سرنوشت حاج احمد را نفهمید.

,

گویا حاج احمد مانع سختی برای رسیدن به منافع شوم برخی بودند از این رو با اعلام شهادت‌شان به تحقیق و پیگیری بیشتر خاتمه دادند.

,

اما امروز وزیر دفاع، سردار دهقان در سالروز عملیات غرور آفرین آزادسازی خرمشهر که یادآور مجاهدت‌های این سردار رشید است اعلام کردند شواهدی مبنی بر زنده بودن ایشان دارند و این موضوع را پیگیری خواهند کرد. گویا در این بحبوحه جولان لیبرال‌ مسلک‌ها و غرب‌زده‌ها می‌آیند تا بار دیگر خرمشهر دیگری را از بند تزویر و ذلت رها کنند و طومار خان‌تومان‌های زالو صفت را در هم بپیچند و آزادی دیگری از بند اشرافیت و رفاه‌طلبی رقم بزنند. گویا آمده‌اند تا پرچم اسلام را از دست برخی مفت‌خوران و جیره‌خواران استکبار درآورند و آن را در انتهای افق بر مزار جهان‌خواران به اهتزاز درآورند.

,

این خبر جای بسی تعجب و تاسف و تامل است. تعجب از سکوت برخی سردمداران در همه‌ی این سال‌ها و تاسف از جهت سکوت معنادار در همه ی این سال‌ها و تامل در چرایی اینگونه رفتار معنادار.

,

بی‌صبرانه منتظر بازگشت حاج احمد و روشن شدن علت سکوت و بی‌توجهی در قبال آزادی این سردار رشید اسلام هستیم. چرا این همه سال سکوت؟ به راستی چرا عده‌ای نه تنها اقدامی برای رهایی ایشان نکردند بلکه از اقدامات دیگران نیز در رسیدگی به سرنوشت حاج احمد جلوگیری کردند؟

,

ما امیدواریم چشم های ملت ما بار دیگر از روی سردار بیت المقدس بینا شود، امیدواریم دستگاه دیپلماسی به صورت جدی موضوع راپیگیری کند چرا که این خواسته همه‌ ملت ایران است. هرچند نسبت به آن هایی که کارشان ماهی گرفتن از آب گل آلود است خوشبین نیستیم و ممکن است با این بهانه با اسرائیل هم وارد مذاکره شوند و در فکر برجامی دیگر و تحمیل آن از این راه باشند. خطاب به آنان می‌گوییم حداقل برای دل مادرش هم که شده به فکرآزادی حاج احمد باشید.

,

حرف آخر در این هیاهوی لبخندهای تدبیر و امید خفتگان کهف فراموشی ها را از قلم نیندازیم.

,

نداآبادی

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه