اخبار داغ

نمایش «سرگیجه» به تالار حافظ می‌رود

نمایش «سرگیجه» به تالار حافظ می‌رود
«سرگیجه» عنوان تازه ترین اثر نمایشی به کارگردانی دو کارگردان جوان است که از تاریخ 16 خرداد و همزمان با ماه مبارک رمضان در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشاور رسانه‌ای این نمایش؛ «سرگیجه» عنوان تازه ترین نمایشی است که سجاد افشاریان تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد و از تاریخ 16 خردادماه همزمان با ماه مبارک رمضان در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
کارگردانی این اثر نمایشی به طور مشترک بر عهده پویا صادقی و ایمان صیاد برهانی است. نمایش «سرگیجه» در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و توانست جایزه ویژه گروه «بازیگران خانه تئاتر» را دریافت کند. 
,
 
,
بازیگرانی که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند از چهره‌های جوان و پرکار در عرصه هنر تئاتر محسوب می‌شوند و اولین اجرای عمومی این نمایش، در تالار حافظ خواهد بود. 
,
 
,
گروه نمایش «سرگیجه» این روزها مشغول تمرین‌های نهایی هستند و از تاریخ 16 خرداد در ساعت 19، روی صحنه خواهند رفت. 
,
 
,
نمایش «سرگیجه» عنوان تازه ترین اثر سجاد افشاریان در مقام تهیه کننده است و او پیش از این نویسندگی و کارگردانی نمایش‌هایی همچون «ننه دلاور، بیرون پشت در»، «گروتسکی بر تبارشناسی؛ دروغ و تنهایی» و «اسکارلت دهه شصت» را در کارنامه خود دارد.  
,
 
,
محمد برهمنی، سعید زارعی، ایمان صیاد برهانی، سهیل سهیلی، مجید اسدی و زینب همتی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.
,
 
,
لیست عوامل نمایش «سرگیجه» عبارتند از:
,
 
,
طراح، نویسنده و کارگردانان: پویا صادقی و ایمان صیاد برهانی، مشاور کارگردان: میر سعید مولویان، سرپرست گروه: محمد برهمنی، منشی صحنه: حوریا جمالیان، مدیر صحنه و ساخت دکور: مصطفی پور یوسف، دستیاران صحنه: آوا سی تار و مریم افشار، طراح نور: مسعود رنجبر: طراح لباس: ندا نصر، طراح گریم: نجمه لشکری، تصویر بردار: سامان رستمی، طراح گرافیک: فرانک ایرانی، عکاس: نغمه ارجمند، مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی، مدیر پروژه: سوگل خلیق و تهیه‌کننده سجاد افشاریان. 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه