اخبار داغ

فصل گرما و شروع بهانه ها برای پدیده بی حجابی؛

لزوم تلاش دستگاه‌های فرهنگی برای جلوگیری از پدیده بد حجابی/ از ایجاد بی نظمی در جامعه تا گسترش فرهنگ مبتذل غرب

لزوم تلاش دستگاه‌های فرهنگی برای جلوگیری از پدیده بد حجابی/ از ایجاد بی نظمی در جامعه تا گسترش فرهنگ مبتذل غرب
در فصل گرما به بهانه گرمی هوا، بدپوششی به اوج خود می رسد واستفاده برخی ها از لباس های نامتعارف به اوج خودمی رسد که لازم است مسئولین دستگاه های فرهنگی با اجرای برنامه های مدونی در جامعه ازآثار شوم این پدیده جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، رعایت حجاب و عفاف امری است که از رسالت دینی برخاسته است و باید در تمام عرصه های جامعه رعایت شود و متعلق به یک کشور و یک قشرخاص نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پوشش اسلامی برای زنان، از ضروریات دین مقدس اسلام است، چنان که آیات متعددی از قرآن بر این مطلب دلالت دارند و رعایت شئونات اسلامی از سفارشات خداوند بوده و میراثی ماندگار از سوی ائمه و ادیان الهی ما می باشد.

,

, ,

نکته قابل تأمل این است که با آغاز فصل گرما، شهرها چهره ای دیگری به خود می گیرند وعده ای کثیری از مردم با بهانه گرم شدن هوا،دست به بی حجابی می زنند  و روز به روزشاهد نابسامانی و ناهنجاری‌های بیشتری در جامعه می شویم.
لازم است یادآور شود علت استفاده از پوشش، سرما نبوده است که علت برطرف کردنش گرما باشد. این امر بر ما سلم است که چه در سرما و چه در گرما رعایت پوشش بر ما واجب است.
بهانه ساختن آغاز فصل گرما و عدم رعایت حجاب حضور افراد بد حجاب در جامعه مفاسد اخلاقی جامعه را افزایش می‌دهد و نهایتا بنیان خانواده‌ها را از هم می‌پاشاند.

,
,
,

, ,

کسانی که از علت فقهی و دینی رعایت حجاب آگاه هستند می توانند با استفاده از پوشش مناسب فصل که با ارزش‌های دینی مغایرت نداشته باشند حجاب خود را حفظ کنند.
متأسفانه امروزمی‌بینیم دشمنان با ترویج زمینه های بدحجابی و بی حجابی در برنامه های مختلف رسانه ای ، عفت و پاکدامنی بانوان جامعه اسلامی ما را مورد تهاجم فرهنگی قرار دادند واز هر ابزاری برای تحقق اهداف خود استفاده می کنند و پدیده بدحجابی در جوامع ما ترویج داده شده است.

,
,

, ,

از آن جایی که بدحجابی و بی حجابی سبب تزلزل بنیان خانواده‌ها شده و در نتیجه میزان طلاق در جامعه افزایش پیدا می‌کند، بارمسئولیت،مسئولین را دوچندان ساخته و این امر مهم باید روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
در این راستا خبرنگار ما به سراغ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفته و اقدامات لازم در این زمینه جویا شد.
مرزبان بساطی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جامعه نیز اگر درمسیربدحجابی و بی حجابی حرکت کند مقصدی نامعلوم در انتظارش خواهد بود خانواده‌هایی از هم پاشیده و جامعه‌ای متلاشی شده مطمئنا هیچگاه به سمت موفقیت حرکت نخواهد کرد با شروع فصل گرما و افزایش معضل بدحجابی شاید دوباره زمان آن رسیده تا تصمیم گیران با توجه به همه ابعاد کار، تصمیمی جدی برای آینده خانواده‌های ایرانی بگیرند.
بساطی با بیان اینکه قطعا مردم شهرستان موازین شرعی و هنجارهای جامعه را رعایت خواهند کرد، اظهار داشت:با همکاری نیروی انتظامی شهرستان برنامه‌هایی برای اجرایی کردن طرح عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر اندیشیده شده است که در زمان خود اجرایی خواهد شد.

,
,
,
,

, ,

وی با اشاره به اینکه شهرستان سرپل ذهاب ،یکی از شهرستانهای دارای آب وهوای گرم و خشک می باشد،گفت: با شروع فصل گرمای طاقت فرسا در این  شهرستان،لازم است رعایت حفظ حجاب و عفاف یک اولویت مهم و با ارزش تلقی شود، و با همکاری تمامی مسئولین از شیوع پدیده بدحجابی و بی حجابی در شهرستان جلوگیری شود.
وی در پایان متذکر شد:  قشر بانوان و الخصوص جوانان و نوجوانان حریم عفاف و حجاب را به طور کامل رعایت کنند چرا که رعایت این امر مهم بن بستی برای فساد و تباهی خواهد بود و فرد را از هیچ یک از عرصه های فعالیت منع نخواهد کرد.

,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه