اخبار داغ

فتونیوز/عارف استعداد ندارد

فتونیوز/عارف استعداد ندارد
کریمی قدوسی گفت: اگر عارف به عقل سیاسی خود رجوع کند در انتخابات هیئت رئیسه برای تصدی پست ریاست کاندیدا نمی‌شود چراکه از شانس کمی برخوردار است و توانایی لازم را ندارد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با آناج با بیان اینکه در انتخاب رئیس مجلس دهم، جریان‌های اصولگرایی و اصلاح‌طلبی واقع‌بینانه عمل خواهند کرد، اظهار داشت: طیف‌های سیاسی مختلف طی جلساتی که در هفته‌های اخیر برگزار کرده‌اند به نتایجی رسیده‌اند که از جمله‌ی آنها استفاده از ظرفیت کامل مجلس در حوزه قانون‌گذاری، نظارت، تعادل بخشی به فضای سیاسی با حفظ اصول انقلاب و حمایت از معیشت مردم از طریق حل مشکل اشتغال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: اصولگرایان در حال حاضر گزینه‌ای جز لاریجانی برای ریاست مجلس دهم ندارند و از سویی دیگر برخی از چهره‌های اصلاح طلب نیز ضمن اینکه مواضع صریح خود را در این باره اعلام نمی‌کنند اما در جمع بندی کلی لاریجانی را به عارف ترجیح می‌دهند.

,

اگر عطف به ما سبق کنیم عقل سیاسی عارف قبلا حکم کرده که از انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کند، لذا چنانچه این نماینده اصلاح طلب بار دیگر به عقل سیاسی خود رجوع نماید از کاندیدا شدن منصرف می‌شود چراکه در ذات و جوهر او استعداد ریاست وجود ندارد.

,

وی در پایان افزود: با ارزیابی وضعیت فعلی فکر نمی‌کنم گزینه سومی برای ریاست مجلس دهم مطرح باشد، حداقل می‌توانم اذعان کنم اصولگرایان گزینه دومی ندارند و لاریجانی انتخاب نهایی آنان است.

,
 
,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه