اخبار داغ

چاپ دهم «کار باید تشکیلاتی باشد» منتشر شد

چاپ دهم «کار باید تشکیلاتی باشد» منتشر شد
چاپ دهم کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» به قلم محمود زارعی از سوی انتشارات شهید کاظمی راهی کتابفروشی‌ها شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

چاپ دهم کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» به قلم محمود زارعی شامل بیانات رهبر معظم انقلاب با محوریت کار تشکیلاتی از سوی انتشارات موسسه شهید حاج احمد کاظمی روانه بازار کتاب شد.

,

کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» حاوی مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در باره تشکل و کار تشکیلاتی است که که گره‌گشای فعالیت‌های تشکیلاتی و فرهنگی  است.

,

,

, ,

این کتاب با توجه به نیاز فعالان فرهنگی تدوین و تهیه شده و برگرفته از فرامین معظم‌له است، از عناوین این کتاب می‌توان به، ضرورت کار تشکیلاتی، آثار و برکات کار تشکیلاتی، شاخص‌ها و بایدهای تشکیلات موفق انقلابی، آفت شناسی کار تشکیلاتی، وظایف مدیر تشکیلات، وظایف اعضاء تشکیلات، نمونه‌های موفق تشکیلات انقلابی، جبهه فرهنگی انقلاب سازماندهی می‌خواهد و ... اشاره کرد که کاملا بصورت کاربردی، دسته‌بندی و پردازش شده است.

,

کتاب با این بخش شروع می‌شود: «هیچ کاری بدون تشکیلات پیش نمی‌رود». عبارتی که جمله کامل آن پشت کتاب آمده است: «هیچ کاری در دنیا بدون تشکیلات پیش نمی‌رود، انقلاب اسلامی ایران هم بدون تشکیلات پیش نرفت و پیروز نشد.»

,

فصول این کتاب به موضوعات مهمی اعم از «آثار و برکات کار تشکیلاتی»، «شاخص‌ها و بایدهای تشکیلات موفق انقلابی»، «آفت شناسی کار تشکیلاتی»، «مدیر باید جوهری از رهبری داشته باشد»، «وظایف اعضای تشکیلات»، «نمونه‌های موفق» و «جبهه فرهنگی انقلاب سازماندهی می‌خواهد» تقسیم بندی شده است.

,

چاپ دهم این کتاب در کمتر از دو سال رورانه بازار شده و در طول این مدت 30هزار نسخه از آن توزیع شده است. کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» دارای 146صفحه است که با قیمت 7هزار توماناز سوی موسسه شهید کاظمی منتشر شده است.

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه