اخبار داغ

حجت‌الاسلام ذوالنور:

خبرگان ملت دهان انگلیس را با بتن پر کردند

خبرگان ملت دهان انگلیس را با بتن پر کردند
منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر انگلیس قلب راکتور اراک را بتن ریخت امروز خبرگان ملت بر دهان انگلیس بتن ریختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر انگلیس قلب راکتور اراک را بتن ریخت امروز خبرگان ملت بر دهان انگلیس بتن ریختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور شب گذشته در مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد که در مدرسه فیضیه برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: اگر آنها مویی و رگه‌ای از انقلابیگری در تنشان بود بعد از بیانات رهبر انقلاب، آن سه بزرگوار یعنی آیت‌الله یزدی، آیت‌الله جنتی و آیت‌الله مصباح را باید سر لیست خودشان قرار می‌دادند نه اینکه از لیست خود حذف کنند.

,

وی با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اگر انگلیس قلب راکتور اراک را بتن ریخت امروز خبرگان ملت بر دهان انگلیس بتن ریختند. در واقع این مردم بودند که با دست خبرگان ملت مشت بر دهان انگلیس زدند.

,

منتخب مردم قم در مجلس با بیان اینکه حاضرم قسم بخورم گرد دنیا بر چهره آیت الله جنتی ننشسته است تاکید کرد: هر سه بزرگواری که برای ریاست خبرگان کاندیدا شدند به انقلاب و نظام مقدس اسلامی خدمت کرده‌اند اما رای امروز خبرگان معنا دار بود.

,

وی اظهار کرد: ما منتظر لیست دستاوردهای برجام از طرف دولت هستیم که به گفته هاشمی رفسنجانی پیش خانواده خود شرمنده شویم.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور تاکید کرد:‌ چرا هنوز هیچ دستاوردی از برجام گفته نمی‌شود و این در حالی است که رئیس بانک مرکزی که می‌گوید تقریبا هیچ چیزی عاید ما نشده است.

,

وی با اشاره به انتخاب رئیس مجلس گفت: کفه و سنگینی مجلس به نفع اصولگرایان است و ریاست مجلس شورای اسلامی به اصولگرایان خواهد رسید.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه