اخبار داغ

یک کارشناس مباحث خانواده:

تهدیدهای دشمن در فضای مجازی را به یک فرصت تبدیل کنیم

تهدیدهای دشمن در فضای مجازی را به یک فرصت تبدیل کنیم
یک کارشناس مباحث خانواده و سبک زندگی اسلامی گفت: به راحتی می‌توانیم با استفاده درست از فضاهای مجازی نه تنها یک عامل موثر در این فضاها باشیم، بلکه می‌توانیم تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید مهدی واعظ موسوی، کارشناس مباحث خانواده و سبک زندگی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سینا گفت: چرا اینقدر به دنبال آسیب‌های فضای مجازی هستیم؛ من مخالف این تعبیر هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سینا,

 

,

وی ادامه داد: همین فضایی که اکثر مردم از آن به بدی یاد می‌کنند بهترین فضا برای برقراری ارتباط است؛ البته اینکه این ارتباط را چگونه تعریف کنیم مهم است اما این فضا بسیار ارزشمند است چرا که همانقدر که تهدید کنند است می تواند مفید واقع شود.

,

 

,

این کارشناس مباحث خانواده و سبک زندگی اسلامی با بیان این مطلب که که این خود افراد هستند که امنیت‌شان را در فضای مجازی تعین می‌کنند، تصریح کرد: اگر نتوانید به درستی وقت و نوع استفاده را در این فضاها مدیریت کنیذ نباید بگوییم که این فضاها آسیب رسان هستند.

,

 

,

وی افزود: فضای مجازی آسیب رسان است اما نه برای افراد عاقل و بالغ برای بلکه برای افرادی که هیچ شناختی از فضاها و بسترهای مجازی نداشته باشند؛ اگر کسی می‌خواهد در این فضاهاباشد باید بتواند آن رامدیریت کند، درواقع هم خودش را هم این فضاها را.

,

 

,

واعظ موسوی، فضای مجازی را یک فضای مناسب برای گفتگو معرفی کرد و گفت: در زمان قدیم شما نمی‌توانستید به این راحتی با تمام دنیا ارتباط برقرار کنید و کوچکترین اتفاق در نامعلومترین جای دنیا در عرض چند دقیقه توسط همین فضاهای مجازی را به اعلام تمام دنیا برسانید.

,

 

,

وی تصریح کرد: به راحتی می‌توانیم با استفاده درست از فضاهای مجازی نه تنها یک عامل موثر در این فضاها باشیم، بلکه می‌توانیم تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه