اخبار داغ

زمین‌لرزه‌های بجنورد خسارت جانی نداشت

زمین‌لرزه‌های بجنورد خسارت جانی نداشت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌شمالی گفت: خوشبختانه زمین‌لرزه‌های شب گذشته و صبح امروز مرکز استان و دهستان‌های اطراف، خسارت جانی نداشت و فقط چند مورد ترک‌خوردگی منازل اتفاق افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌شمالی گفت: خوشبختانه زمین‌لرزه‌های شب گذشته و صبح امروز مرکز استان و دهستان‌های اطراف، خسارت جانی نداشت و فقط چند مورد ترک‌خوردگی منازل اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسین عطیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: زمین لرزه 4.8 دهم ریشتری شب گذشته دربجنورد رخ داد خسارت جانی نداشت. فقط در دهستان‌های باباامان، گرمخان و آلاداغ به دلیل نزدیکی به کانون زلزله، خسارت‌هایی به منازل مسکونی و اماکن دامی وارد شده است.

,

وی ادامه داد: هم اکنون سه اکیپ از نیروهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌منظور برآورد خسارت ریالی و میزان آسیب دیدگی به این دهستان‌ها اعزام شده‌اند.

,

عظیمی افزود: خوشبختانه در خراسان‌شمالی همه منازل روستایی بیمه است و نگرانی از بابت بروز خسارت برای مردم وجود ندارد. از شب گذشته تاکنون نیروهای امدادی، اورژانس و مدیریت بحران همه شهرستان‌ها در آماده‌باش هستند.

,

به گزارش ایسنا، از شب گذشته تاکنون 14 پس‌لرزه بجنورد را لرزانده است.

,

ساعت 22:22 دقیقه شب گذشته چهارم خرداد ماه سال جاری زمین‌لرزه‌ای با قدرت 4.8 ریشتر بجنورد را لرزاند، همچنین صبح امروز نیز زمین‌لرزه‌ای با قدرت 3.7 دهم رخ داد، علاوه بر آن تاکنون 14 پس‌لرزه با قدرت‌های متفاوت در بجنورد به وقوع پیوسته است. شدت این زمین‌لرزه به حدی بود که در شهرستان‌های اطراف نیز احساس شد.

,

این زمین‌لرزه موجب شکسته شدن شیشه و دیوار برخی منازل شد. خسارتهای احتمالی این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه