اخبار داغ

مادر شهید صادق اکبری:

کار حسینی مرز و محدوده نمی شناسد / خانواده مهمترین بعد نرم افزاری انقلاب است

کار حسینی مرز و محدوده نمی شناسد / خانواده مهمترین بعد نرم افزاری انقلاب است
غفوری اظهار کرد: اگر تکلیف شهیدان حضور در میدان نبرد و انجام کار حسینی بود، تکلیف ما نیز حضور انقلابی در بسترهای مختلف مثل خانواده و انجام کار زینبی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حکیمه غفوری در مراسم نکوداشت مرضیه حدیدچی دباغ، با اشاره بر اینکه شهدا تکلیف خود را شناخته و بدان عمل کردند، گفت: ما مسلمانیم و هر مسلمانی نسبت به وسع معرفتی خود وظیفه و تکلیفی بر عهده دارد که باید بدان عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: شهیدان با رفتن به میدان نبرد و جنگ علیه باطل، کار حسینی کردند؛ کار حسینی مرز و کشور نمی شناسد و به زعم ما کربلا به وسعت همه ی تاریخ است.

,

مادر شهید صادق عدالت اکبری خاطرنشان کرد: اگر فرزندان ما کار حسینی کردند ما نیز باید زینبی عمل کنیم و در سنگرهای خود که ممکن است خانواده، دانشگاه یا جای دیگر باشد به وظایفی که بر عهده داریم به نحو احسن عمل بکنیم.

,

وی تاکید کرد: خانواده مهمترین بعد نرم افزاری انقلاب است که برنامه ریزی دقیق و هنری می طلبد تا در بسترسازی مناسب انسان را به اهداف عالی اسلام نزدیک تر کند.

,

غفوری با بیان اینکه ساده زیستن و ولایی زندگی کردن انسان را به اهداف خدایی نزدیک تر می کند، اظهار کرد: زندگی و شهادت صادق یک معجزه نبود بلکه او نیز مثل خیلی های دیگر در یک خانواده ی عادی و ساده زندگی کرد نه یک خانواده آرمانی، اما با عنایت خداوند به این مقام والا رسید.

,

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم در رسالتی که بر عهده داریم بتوانیم بسترهای مناسب را برای پرورش فرزندان انقلابی فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه