اخبار داغ

محمدحسین فرهنگی:

لاریجانی رئیس مجلس می شود/ خطر از دست دادن فرصت هیات رئیسه وجود دارد

لاریجانی رئیس مجلس می شود/ خطر از دست دادن فرصت هیات رئیسه وجود دارد
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: بر اساس پیش بینی ها احتمال انتخاب لاریجانی به عنوان ریاست مجلس بالاست، اما باید منتظر تشخیص همه منتخبان ملت ماند و دید که چه کسی بر کرسی ریاست خواهد نشست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به باز شماری آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر ابراز داشت: باز شماری ها آغاز شده و بر اساس پیگیری های صورت گرفته شمارش از سرعت قابل توجهی برخوردار است، لذا منتظر اعلام نهایی شورای نگهبان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی تصریح کرد: هرچند بهتر این بود که باز شماری ها از اوایل هفته جاری شروع می شد و نتایج در اسرع وقت به صورت رسمی اعلام می گشت.

,

منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در رابطه با انتخابات هیات رئیسه و احتمال از دست رفتن کرسی هیات رئیسه توسط نمایندگان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: بستگی به شمارش آرا دارد که آیا 4 نماینده حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در روز اول مجلس حاضر شوند و یا نه؛ هرچند احتمال تاخیر در اعلام نظر نهایی وجود دارد، لکن امیدوار هستیم که تا فردا تکلیف 4 سهمیه دیگر این حوزه مشخص گردد.

,

عضور هیات رئیسه مجلس هشتم و نهم با اشاره به روند تشکیل مجلس اظهار کرد: در ابتدا هیئت رئیسه موقت انتخاب شده و مراسم تحلیف برگزار می شود، سپس اقتراع شعب انجام می گیرد.

,

فرهنگی یادآور شد: منظور از اقتراع شعب قرعه کشی و سازماندهی شعب و کمیسیون های مجلس بوده که ذیل آن انجام می گیرد و انتخابات هیات رئیسه و ریاست مجلس در روزهای آتی مجلس دهم به وقوع می پیوندد.

,

وی در پایان با تاکید بر نظر آرای منتخبان ملت در انتخاب ریاست مجلس دهم، در مورد پیش بینی خود بیان داشت: درصد انتخاب آقای لاریجانی به عنوان ریاست مجلس بسیار بالاست، لکن باید منتظر تشخیص همه منتخبان ملت ماند و دید که چه کسی بر کرسی ریاست خواهد نشست.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه