اخبار داغ

آیت‌الله جنتی در اختتامیه اجلاس خبرگان چه گفت؟

آیت‌الله جنتی در اختتامیه اجلاس خبرگان چه گفت؟
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان باید پیشاپیش دیگران بر مواضع رهبری مانند استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی، ضدیت با اشرافی‌گری تاکید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان اولین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر در واقع معجزه‌ای بود که از ایمان به خدا و اعتقاد به ولایت فقیه به وجود آمد و چنین رویدادی برای دشمن باور کردنی نبود و همین فتح آبروی برای انقلاب و اسلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


آیت‌الله جنتی با تقدیر از هیأت‌ رئیسه و نمایندگان مجلس خبرگان اضافه کرد: ما مجلسی آرام و با متانت و با نظم داشتیم و مجلس خبرگان باید الگوی برای مجالس دیگر باشد چون هیچ تضاد منافع و اصطکاکی در آن وجود نداشته و همه یکدیگر را قبول دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم انقلابی بودن و انقلابی ماندن مجلس خبرگان تصریح کرد: ما تصمیم داریم به خواست خدا به این نظر رهبر معظم انقلاب عمل کنیم و در درجه اول هیأت رئیسه می‌تواند راه‌های انقلابی شدن و انقلابی ماندن خبرگان را پیدا کند و سایر اعضا نیز در این راه به هیأت رئیسه کمک کرده و راهکارهای عملی و اجرایی خود را در این راستا ارائه دهند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید براینکه اعضای خبرگان باید به محورهای سیاسی و سیاست‌های کلی رهبری عمل کند، اظهار داشت: این سیاست‌ها از سوی خبرگان شناخته شده و به آنها عمل می‌شود زیرا خبرگان باید پیشاپیش دیگران بر مواضع رهبری مانند استکبارستیزی، ضدیت با دو دستگی و اشرافی‌گری و همچنین اقتصاد مقاومتی و مواردی از این قبیل تأکید کنند.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: ما باید افتخار کنیم که خداوند رهبری با اخلاق و معنویت به ما داده است و ایشان به خوبی توانسته همان خط امام را ادامه دهد و بر همان مواضع ایستادگی کند.

وی تصریح کرد:‌ با وجود تمام توطئه‌هایی که از خارج و داخل صورت می‌گیرد رهبر معظم انقلاب با همان تدبیر اساسی ایستادگی کرده و توطئه‌ها را ناکام کرده است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان از اعضای مجلس خبرگان، خبرنگاران و رسانه‌های گروهی و عوامل اجرایی و حفاظتی و برگزاری اجلاسیه مجلس خبرگان قدردانی کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه