اخبار داغ

تقدیر رضایی از ایثارگری جانباز صد در صدی

تقدیر رضایی از ایثارگری جانباز صد در صدی
سرلشکر محسن رضایی با انتشار تصویری از جانباز صد درصدی، ضمن ارج نهادن به ایثارگری سید نور خدا موسوی، از فداکاری های همسر وی تجلیل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دان به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز دوشنبه سوم خرداد در خلال سفر خود به استان لرستان، به عیادت این شهید زنده رفت. سید نور خدا موسوی منفرد بیش از هفت سال است در حالت کما بسر می برد. وی یکی جانبازان سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در درگیری با اشرار در شرق کشور و گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به این درجه رفیع نائل آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دان,


متن این یادداشت به شرح زیر است:

جانباز صددر صدی و یا شهید زنده

شنیده بودم در خرم آباد جانبازی صد درصدی وجود دارد. پس از ورود به لرستان به دیدارش رفتم، درست بود... بله شهید زنده ! چشمهایش باز بود و دهانش، ولی تمام بدن از کار افتاده بود . بدون کوچکترین حرکت و اداراک ، درکنارش اما شهید زنده دیگری هم یافتم !

دیدار جانباز سید نور خدا موسوی و همسرش فضای معنوی عجیبی ایجاد کرد. همسر این جانباز مجسمه واقعی ایثار بود. هشت سال است که به سختی خواب به چشمش می آید. آنقدر با مهر از همسرش پرستاری می کند که گویی جانش را درکوزه سودا نهاده است. خدا را شکر می کرد و صبور بود. براستی که داستان های عاشقانه تاریخی در مقابل این زوج چقدر فاصله دارند و بلکه دیده نمی شوند . عشق اینجا معنا می شود. شاید تنها نمونه متعالی این صحنه دلپذیر را درکربلا دیده ایم . در برابر عظمت این ایثار با تمام وجود از خودم خجالت کشیدم!

محسن رضایی

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
تقدیر رضایی از ایثارگری جانباز صد در صدی
, تقدیر رضایی از ایثارگری جانباز صد در صدی,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه