اخبار داغ

از طرف بانوان خیر بستان آباد

۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان بستان آباد اهدا شد

۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان بستان آباد اهدا شد
مدیرعامل موسسه یاران مهر اوجان شهرستان بستان آباد از اهدای جهیزیه به نوعروسان به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال از سوی بانوان نیکوکار خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیار شهریار  لیلا اسلامی مدیر عامل بنیاد خیریه یاران مهر اوجان در گفتگو با  خبرنگار دیار شهریار  با بیان اینکه بانوان خیر شهرستان بستان آباد با محوریت مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج و به همت موسسه خیریه یاران مهر اوجان در این امر خیر مشارکت کرده اند، گفت: کمک های جمع آوری شده در سالجاری برای تهیه ۱۲ سری جهیزیه و شش سرویس نوزاد هزینه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار شهریار,

وی افزود: این جهیزیه ها با شعار ترویج ازدواج آسان به افراد تحت پوشش این موسسه تعلق گرفت.
وی با بیان اینکه موسسه یاران مهر اوجان در شهرستان بستان آباد با کمک بانوان متعهد اداره می شود، افزود: این موسسه تا کنون به بیش از ۵۵۰ دانش آموز بی بضاعت و دانشجوی نیازمند شهرستان هم مساعدت مالی کرده است.
اسلامی گفت: در سال ۹۴ توسط بنیاد یاران مهر اوجان بستان آباد با کمک خیران نیکوکار این شهرستان چهار میلیارد ریال جهیزیه و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به نیازمندان واقعی کمک شده است.
وی مردم شهرستان بستان آباد را مردمی مقید به احکام و ارزش های اسلامی عنوان کرد و افزود: در سایه همین ارزش های الهی شاهد ترویج فرهنگ نیکوکاری در این شهرستان هستیم.

,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه