اخبار داغ

آخرین دیدار غلامرضا نوری با مردم در دوره نمایندگی مجلس؛

برجام را من تصویب کردم!/وزیر اقتصاد گفت مجسمه نوری را بسازید!/ناگفته های نوری از انتخابات بستان آباد

برجام را من تصویب کردم!/وزیر اقتصاد گفت مجسمه نوری را بسازید!/ناگفته های نوری از انتخابات بستان آباد
نوری گفت:هیچ اعتراضی به انتخابات مجلس و نتایج آن ندارم ولی مردم باید برخی حقایق را بدانند که احتمالا در چند ماه آینده در این رابطه با مردم سخن خواهم گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار شهریار مراسم ارایه گزارش عملکرد غلامرضا نوری به عنوان نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستان آباد برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار شهریار,

غلامرضا نوری قبل از ارایه گزارش عملکرد ۴ ساله ی خود گفت: در دوران نمایندگی و حضور خود در مجلس شورای اسلامی به تناسب مسولیتی که داشتم به این نکته پی بردم که دشمنی استکبار جهانی با نظام مقدس اسلامی پایان ناپذیر است، اگر چه شکل حمله و مبارزه دشمن تغییر یافته است ولی اصل دشمنی دشمن تغییر نا پذیر است.

,

نوری افزود: امروز دشمن در قالب جنگ نرم با ما مبارزه می کند و به روش های مختلف سعی می کند ما را از اسلام ناب و انقلاب اسلامی دور کند که به تعبیر مقام معظم رهبری همان استحاله ی فرهنگی را در دستور کار خود دارد و  مهمترین گروهی که دشمن بر روی آن سرمایه گذاری کرده و تمام تلاش خود را در منحرف کردن ایشان مصروف می دارد جوانان می باشند.

,

وی گفت: ما نمایندگان مجلس بارها به دستگاه های مختلف فرهنگی و امنیتی این هشدار را دادیم ولی آن ها یک استدلال درستی که داشتند این بود که خانواده ها باید جوانان خود را آگاه کنند و به ما به تنهایی نمی توانیم کاری انجام بدهیم.

,

نوری در ادامه با اشاره به وجود مشکلات بزرگ مدیریتی در سطح مسئولین مختلف دولتی افزود: اکنون رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده و لزومی ندارد حرف های عوام فریبانه بزنیم، بنده اعتراف می کنم که دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران به ولایت فقیه می باشد، با توجه به مسولیتی که در مجلس داشتم از نزدیک نقش مدبرانه و ولایت هوشمندانه مقام معظم رهبری را درک کردم و از مردم می خواهم برای سربلندی و سلامتی مقام معظم رهبری دعا کنند.

,

غلامرضا نوری، نماینده مردم شهرستان بستان آباد در نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در ابتدا ی ارائه ی گزارش عملکرد خود گفت:مهم ترین طرحی که بنده به تنهایی روی آن کار کردم و آن را به تصویب رساندم که بعد از طرح اصلاح اراضی کشور مهمترین طرح در زمینه ی کشاورزی به حساب می آید طرح رفع تداخل اراضی می باشد.

,

نوری در ادامه گفت:با طرحی هدفمند سرمایه ی بانک کشاورزی را از ۱۸۰۰میلیارد به ۵۸۰۰ میلیارد رساندیم که باعث افزایش سه برابری ضریب کفایت مالی این بانک شد و برای همین دیگر تحریم ها بر بانک کشاورزی اثری ندارد.

,

نوری با اشاره به فعالیت های خود در زمینه ی دفاع از حقوق کشاورزان گفت: نه تنها در جلسات کمیسیون ها و صحن علنی مجلس بلکه در هیئت دولت نیز از حقوق کشاورزان دفاع کردم و باعث شد که وزیر اقتصاد بگوید اگر بنا باشد کسی را به عنوان نماد دفاع از حقوق کشاورزان معرفی کرده و مجسمه او را بسازیم باید مجسمه نوری را بسازیم.

,

نماینده ی مردم شهرستان بستان آباد در مجلس نهم با اشاره به ساختار دسترسی به صندوق توسعه ملی افزود: بخشی اعتبارات لازم برای تامین آب شرب روستایی را با اجازه مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی برداشت کردیم.

,

نوری گفت: بخشی از مصوبات مجلس در مورد اصلاح قانون انتخابات پیشنهاد من بود که متاسفانه به این دور از انتخابات نرسید و در انتخابات آینده شاهد اجرای آن ها خواهیم بود.

,

غلامرضا نوری قزلجه با اشاره به مساله برجام گفت: دومین دست آورد مهم در کارنامه ی ۴ ساله ی خودم تصویب برجام بود، در برجام اولا کشورهای مقابل برنامه ی هسته ای ما را به رسمیت شناختند و ما توانستیم وارد تجارت و بازار های جهانی شویم و ثانیا دشمنی و کار شکنی های کشور های مقابل در مسیر حل و فصل قرار گرفته است ولی باید اقرار کنم که هنوز به طور کامل برطرف نشده است.

,

نوری در ادامه گفت: مسولیت شرعی و قانونی برجام با من است و من آن را می پذیرم، مسبب اصلی رای آوردن برجام در مجلس شورای اسلامی من بودم.

,

غلامرضا نوری با اشاره به لزوم توسعه پایدار گفت:تحت عنوان سند توسعه و تدبیر ، افق ۵۰ ساله ی توسعه شهرستان بستان آباد را تنظیم کردم که از سه بخش مهم توسعه صنعت توریسم، توسعه صنعتی و کشاورزی، و منطقه ویژه ی اقتصادی تشکیل شده است.

,

نوری در ادامه در ارتباط با فعالیت های خود در مجلس افزود: جزو معدود نمایندگانی در مجلس نهم بودم که طرح های پر شماری را ارائه و به تصویب رساندم.  با حضور در کمیسیون های مختلف مجلس، روش های پارلمانی خاصی را فرا گرفتم که با استفاده از آن ها نه تنها جایگاه نماینده بستان آباد در مجلس را ارتقا دادم بلکه توانستم اکثر طرح های پیشنهادی خود را به تصویب برسانم.

,

وی با اشاره به برخی از مشکلات حوزه ی انتخابیه شهرستان بستان آباد افزود: در ارتباط با راه آهن با وزیر  راه و شهرسازی و مسئولین مربوطه مذاکراتی داشتم که منجر به این شد در شهر تیکمه داش و شهر بستان آباد ایستگاه راه آهن احداث گردد. در مورد مصلی نماز جمعه هم با پیگیری های مستمر، مشکلات کشوری و استانی مربوط حل شده و فقط در سطح شهر و مسولین شهری مشکلاتی باقی مانده است. در مورد گازرسانی به اطراف کلقان نیز دستور وزیر مربوط و اعتبارات لازم را جذب کرده ایم.

,

غلامرضا نوری با اشاره به عملکرد دولت یازدهم گفت: دولت فعلی واقعا دولت تدبیر می باشد این دولت سعی کرده است امورات کشوری و بین المللی را با تدبیر خود طوری انجام دهد که کمترین هزینه و بیشترین بازدهی و دست آورد متوجه نظام جمهوری اسلامی گردد.

,

نوری گفت: برای اولین بار فاش می کنم که برخی از مسولین کشور در صدد بودند روز شعر و ادب فارسی را که به یاد استاد شهریار می باشد به روز بزرگداشت سعدی منتقل کنند که با مذاکرات مستقیم بنده با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت قبل این کار نا تمام ماند.

,

غلامرضا نوری که از راهیابی به مجلس دهم باز مانده است در ادامه با اشاره به روند برگزاری انتخابات در حوزه ی انتخابیه شهرستان بستان آباد گفت: بنده به صراحت اعلام می کنم هیچ اعتراضی به انتخابات مجلس دهم و نتایج آن ندارم ولی مایلم تحلیلی را خدمت مردم ارائه دهم و احتمالا در آینده نیز در این مورد بیشتر صحبت خواهم کرد.

,

وی گفت:در این دوره از انتخابات با کاهش جمعیت ۴۰۰۰ نفری در شهرستان مواجه بودیم که ۳۰۰۰ نفر از این افراد دارای صلاحیت لازم برای رای دهی بودند ولی در کمال تعجب با رشد ۸۰۰۰ نفری آرا در این دوره نسبت به دوره قبل مواجه هستیم، یعنی ۱۱۰۰۰ رای اضافی در صندوق های رای حوزه ی انتخابیه شهرستان وجود دارد.

,

وی افزود: بنده هیچ گاه نمی گویم تمام افرادی که به من رای دادند از اهالی و ساکنین شهرستان بستان آباد می باشند برخی از دوستان و همکاران من از دیگر شهرستان ها مثل اصفهان نیز حضور داشتند ولی هیچ وقت عده ی این افراد ۱۱۰۰۰ نفر نمی شود.

,

نوری گفت: بنده افتخار می کنم همان تعداد رایی را که در انتخابات مجلس نهم کسب کردم در این انتخابات هم کسب کردم ولی باید مسولین توجه کنند عده ای با این که ظاهرا قوانین را رعایت می کنند ولی سوء استفاده هایی نیز میکنند. .ی افزود: ما صادقانه و سالم کار کردیم و در شرایط مالی بسیار بدی قرار داشتیم.

,

نوری در پایان گفت: دوستان اصرار زیادی داشتند که در لیست امید تهران باشم ولی بنده مایل هستم در شهر خودم بمانم و در این شهر به مردم و همشهریان خود خدمت کنم.

,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه