اخبار داغ

به بهانه آغاز فعالیت نماینده منتخب هشترود و چاراویماق در مجلس دهم؛

مطالبات مردم فراموش نشوند/ از ولایتمداری نماینده تا انتصاب مدیران بومی و عدم وجود نگاه شخصی به مسائل

مطالبات مردم فراموش نشوند/ از ولایتمداری نماینده تا انتصاب مدیران بومی و عدم وجود نگاه شخصی به مسائل
دیگر زمانی برای آغاز مجلس دهم نمانده و مردم هشترود و چاراویماق نیز یک نماینده را به مجلس انتخاب کردند اما انتظارات مردم از نماینده شهر خود نیز نیازمند عزم جدی منتخب مردم این شهرستان هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از خبرنگار گروه اجتماعی پیک هشترود، مجلس نهم با همه فراز و نشیب هایش به اتمام رسید و روز ۸ خرداد ۱۳۹۵ مجلس دهم شروع به فعالیت خواهد کرد. همین فرصت بهانه ای شد تا باب سخنی را با نماینده منتخب هشترود و چاراویماق در مجلس دهم باز کنیم و مطالبات مردم از وی را بازگو کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

نماینده نگاه شخصی به مسائل نداشته باشد

, نماینده نگاه شخصی به مسائل نداشته باشد,

علی یکی از فعالین اجتماعی شهر در گفت و گو با خبرنگار پیک هشترود با بیان اینکه  انتظار من این است که نماینده شهر نگاه شخصی به مسائل نداشته باشد و منافع شهر و کشور برایش مهم باشد و نه اینکه تنها یک منطقه خاص را مورد توجه قرار دهد، اظهار کرد: انتظار ما این است که نماینده به نخبگان جامعه بیشتر بها دهد و به دور از تخریب چهره های سرشناس شهرستان عمل کند و بتواند مشکلات مردم را به دور از هیاهو و دیدگاه های شخصی  و در حد توانش حل کند.

,

کمبود نیروی بومی در ادارات

, کمبود نیروی بومی در ادارات,

حسن یک جوان جویای کار در بیان انتظاراتش از نماینده شهر، گفت: هم اکنون یکی از بزرگترین انتقادی که در شهر وجود دارد کمبود نیروهای بومی در ادارات شهرستان است.

,

نماینده باید پیرو خط امام و رهبری باشد

, نماینده باید پیرو خط امام و رهبری باشد ,

 امید جوانی دیگر در پاسخ به سوال ما ولایت مداری را انتظار اصلی خود بیان کرد و بیان کرد: نماینده باید پیرو خط امام و رهبری باشد و همین ولایت مداری را در مجلس و در عمل نشان دهد، چرا که برخی افراد شعار ولایت مداری می دهند و در عمل کاملا عکس خط امام و رهبری عمل می کنند.

,

انتصاب مدیران بومی در اولویت باشد/ لزوم تشکیل کمیته های مختلف

, انتصاب مدیران بومی در اولویت باشد/ لزوم تشکیل کمیته های مختلف,

مهدی یکی از اساتید دانشگاه در بیان انتظاراتش از نماینده شهر با بیان اینکه نماینده مجلس، باید سعی کند تا انتصابات مدیران ادارات شهر، در اولویت اول، به صورت بومی باشد و تلاش کند تا مدیران با کفایت و شایسته، جایگاه مدیریت را اشغال نمایند، ادامه داد: کمیته های مشخص همچون کمیته جوانان، کشاورزان، دانشجویان را در سطح شهر سازماندهی کنند، تا به این ترتیب، این کمیته ها، نظرات و مشکلات اقشار مختلف جامعه را جمع آوری کنند و به صورت مداوم در اختیار نماینده مجلس قرار دهند.

,

این عضو هیات علمی، ادامه داد: زمان های مشخصی از طرف نماینده مجلس به منظور رسیدگی به مشکلات مردم، در نظر گرفته شود، تا مردم بتوانند در آن زمان مراجعه کرده و مسائل شان را در میان بگذارند.

,

رسیدگی به مشکلات مردم

, رسیدگی به مشکلات مردم,

یکی دیگر از شهروندان با بیان اینکه توجه به نظر مردم در مجلس، مشورت با مردم حوزه، پرهیز از خوی کاخ نشینی، چاره جویی برای مشکلات جوانان، مطالبات زنان، برقراری عدالت اجتماعی و رفاه، کم شدن فاصله طبقاتی، رفع تبعیض ها و برخورداری عادلانه از امکانات، حل مشکل بی کاری و ازدواج جوانان، جلوگیری از فساد مالی، مقابله با تهاجم فرهنگی، تخصص گرایی مهمترین انتظارات ما از نماینده است، تصریح کرد: انتظار داریم به فکر مردم باشد و به مشکل آنها رسیدگی کند.

,

قانونگذاری و نظارت بر قانون

,

شهروند دیگری با بیان اینکه اصولا وظایف یک نماینده مشخص است، یک قانونگذار و نظارت بر قانون، افزود: نماینده ای بهتر است که در مجلس فعال بوده و قوانینی که به نفع مردم است مطرح کرده و برای تصویب آن تلاش کند تا گوشه ای از مشکلات مردم را حل نماید.

,

 

,

بهرحال این موارد تنها گوشه ای از چندین مطالبه مردم از نماینده می باشد و امید است در ۴ سال پیش رو نماینده منتخب هشترود و چاراویماق بتواند گوشه ای از این مشلات را مرتفع سازد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه