اخبار داغ

یادداشت؛

سایه شوم غرب گرایی بر سر حجاب اسلامی/ کشف حجاب به بهانه مد

سایه شوم غرب گرایی بر سر حجاب اسلامی/ کشف حجاب به بهانه مد
ترویج برهنگی و از بین بردن پوشش عفیفانه چند سالی است که در سطح شهرها بسیار به چشم میخورد با نزدیک شدن به فصل تابستان شاهد حضور دختران وزنانی در سطح جامعه هستیم که با پشت پازدن به اعتقادات ارزشها وهنجارها وفرهنگ جامعه لباسهای مبتذل وتحریک کننده ای برتن کرده وگستاخانه در سطح شهر جولان میدهند. هرچند این عده تعدادشان کم است ولی پوشش غیر متعافشان توجه دیگران را جلب کرده وامنیت روانی جامعه را به خطرانداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری قشم آزاد ، سالهای پیش شلوارهای جین ساده در سطح وسیعی عرضه شد.پس از مدتی شلوارهای جین با رنگ بندی پشت وروی ران وساق پا مد شد.کم کم شلوارهای لی چسپان به بازار آمد وسپس شلوار های لی کوتاه موسوم به «برمودا» عرضه شد. علاوه بر اینها ، شلوارهای پارچه ای نازک بدن نما در سطح گسترده به فروش می رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قشم آزاد,

 

,
در یکی دو سال اخیر نیز شلوارهای تنگ و چسپان رنگ بندی های مختلف در بوتیک ها عرضه می شود اما در نهایت شلوار کنار گذاشته شد و جای خود را به جوراب شلواری یا همان ساپورت داد ، این سیر اجمالی نشان دهنده این است که این لباسها یک روند کاملا برنامه ریزی و طراحی شده اید را طی کرده اند و بنابراین برخی اسناد و شواهد دست های آشکار وپنهان در پس آن قرار دارد به طوری که دشمنان ضد دین وفرهنگ از طریق طراحان مد و ابتدا لباسهای که کمتر تحریک کننده بود و عرضه کننده و پس از این که حساسیت جامعه نسبت به این پوشش ها کم شده به تدریج لباسهایی با درجه تحریک بالا را عرضه کردند.
,
 
,
 
,
 
,
ساپورت یا همان جوراب شلواری به حدی وقیح است که درغرب به عنوان یونیفرم مخصوص زنان روسپی؛ شناخته میشود ، همچنین کارگردانان فیلمهای پورنوگرافی برای تحریک بیشتر مخاطبان این فیلم ها لباس چسبنده ساپورت را برتن بازیگران پورنو می کنند متاسفانه برخی بدون توجه به اینکه این لباس مخصوص زنان بدکاره است این جوراب شلواری های ارزان قیمت راتهیه کرده و از این مد روز را به تن کرده اند و احساس غرور نیز می کنند غافل از اینکه با این پوشش خود رادر معرض نگاه های حریصانه مردان هیز وهوسران قرار می دهند .
,
 
,
 
,
 
,
تا چند سال پیش بسیاری از زنان حاضر نبودند از پوشش ساپورت حتی جلوی محارم خود هم استفاده کنند اما حرکت تدریجی مد سبب شده که کم کم این لباس پذیرفته شد طوری که بسیاری این پوشش جنسی را بدون هیچ معنی از طرف خانواده و جامعه بر تن میکنند و در خیابان ها رژه می روند .
,
 
,
 
,
(میشل هولباک) نویسنده فرانسوی در جایی تنها راه مقابله با اسلام گرایی وپرروزی بر مسلمانان را همین نوع تهاجم فرهنگی می داند و می گوید ؛ جنگ علیه اسلام گرایی با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد فقط با فاسد کردن آنها می توان به این پیروزی دست یافت ، پس باید به جای بمب برسر مسلمانان دامن های کوتاه فرو بریزیم .
,
 
,
 
,
در پروتکل های دانشوران صهیون هم آمده است :ما باید کاری کنیم که اخلاق در همه جا ویران شود تا راه سیطره ما را بگشاید برای نابود کردن (گوییم)(منظور همه غیر یهودی ها عشق به عیاشی به تجمل پرستی را در بین آنها رواج می دهیم … ادبیاتی مستهجن رواج میدهیم تا بتوانیم در برابر برنامه های خودمان نوعی آرامش در مردم ایجاد کنیم .
,
 
,
 
,
شبکه های ماهواره ای فارسی زبان که با هدف اجرایی کردن نظریه (میشل هولباک) وپروتکل صهیونیست) راه اندازی شده اند همواره از حامان سرسخت مد های مستهجم در داخل کشور بوده و هستند بطوری که رد پای بسیاری از مد ها را میتوان در پوشش مجریان این شبکه ها دید بطور مشخص شبکه (من وتو)در بسیاری از موارد از (ساپورت)و(شلوارهای تنگ و چسپان) برای پوشش مجریانش استفاده می کنند همچنین مشاهده شده که در بعضی موارد شبکه (بی بی سی فارسی) نیز در برنامه پوشش (ساپورت) را برای مجریانش در نظر می گیرد که علاوه براین شبکه ها ضد نظام با ارائه آن برنامه های تحلیلی ضمن حمایت از مدهای مستهجن هرگونه برخورد رابا هنجار شکنان محکوم می کنند.
,
 
,
 
,
این حمایت ها و ژستهای انسان دوستانه رسانه های معاند و خائنان خارج نشین در حالی است که بنابر آمار واسناد خود غربی ها این نوع لباس تحریک کننده حتی برای زنان غربی نیز دردسر ساز شده و امنیت آنها را به خطر انداخته است.
,
 
,
 
,
متاسفانه تاکنون که در داخل کشور لباس ساپورت راعرضه یا استفاده می کنند برخورد خواصی نشده است و همجنین برخی دختران بوالهوس با این پوشش نامناسب امنیت اخلاقی جامعه ای را مختل می کنند گرچه نیروی انتطامی یکه و تنها به مبارزه با قانون شکنان هرزه می پردازد اما چون دیگر نهادهای مسئول اقدام عملی خاصی را برای مبارزه با این موضوع ضد فرهنگ صورت نمی دهند اقدامات نیروی انتظامی چندان تاثیر گزار نبوده ونیست .
,
 
,
 
,
به نظر میرسد اگرجامعه منتظر روزی باشد که مسئولان مربوطه برای برخورد با هنجار شکنان به اجماع نظر برسند شاید این موضوع سالها طول بکشد چرا که اگر قرار بود با بد حجابان برخورد بازدارنده شود تاکنون این کار انجام شده بود پس بهتر است عموم مردم متدین و غیرتمند کشورمان با انجام فرضیه بزرگ امربه معروف ونهی از منکر در برابر این مانکن های خیابانی وظیفه شرعی خود را انجام دهند و قطعا این تذکرات تاثیر گذارتر خواهد بود البته صداوسیما نیز با ساخت برنامه های روشنگرانه خود میتواند نقش زیادی در این خصوص داشته باشد بطور قطع اگر فضای عمومی جامعه علیه بدحجابان باشد این عده قلیل دست از بازی کردن با اعتقادات وفرهنگ و هنجارهای جامعه بر میداغرند .
,
 
,
 
,
گرچه ذکر این نقطه خالی از فایده نیست که اگر همچنان به روند سریع تهاجم غرب غلیه امنیت اخلاقی جامعه واکنش جدی نشان داده نشود بعید نیست که در آینده بدحجابی و پوشش های محرک به کشف حجاب منتهی شود ؛پس همه باید وظیفه شرعی وقانونی خود را در این خصوص به خوبی انجام دهیم و منتظر نباشیم فقط یک دستگاه یا چند دستگاه خاص متولی مقابله با این ناهنجارهای روبه رشد باشند و گر نه تا چن سال آینده معلوم نیست خانومها با چه پوششی در سطح شهر حضور یابند .
,
 
,
 
,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه