اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

شهرستان هوراند ‌در محرومیت مانده است/افتتاح ۲ پایگاه امداد‌و‌نجات جاده‌ای در ‌کلیبر و خداآفرین

شهرستان هوراند ‌در محرومیت مانده است/افتتاح ۲ پایگاه امداد‌و‌نجات جاده‌ای در ‌کلیبر و خداآفرین
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرستان هوراند ‌در محرومیت مانده است، گفت: متأسفانه در برخی نقاط استان اصلاً خدماتی که بتوان از آن نام برد، وجود نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال، محمدصادق پورمهدی در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اهر – هوراند، با اشاره به اینکه پس از شروع به‌کار دولت یازدهم در کنار سایر فعالیت‌ها، اقداماتی در راستای بهبود وضعیت امداد و نجات در استان صورت گرفته است، اظهار داشت: قطعاً سیاست دولت تدبیر و امید برای توسعه همه‌جانبه مناطق به‌خصوص مناطق دوردست و محروم، کمک به زیرساخت‌هایی که می‌تواند به مردم برای ماندگاری و زندگی آنها کمک کند جزو اولویت‌های خود قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، بابیان اینکه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اهر – هوراند یکی از مجهزترین پایگاه‌های امداد و نجات در منطقه ارسباران است، گفت: وجود این پایگاه‌های امداد و نجات هم در مواقع حوادث غیرمترقبه کمک زیادی می‌کند و هم هنگامی‌که تردد مسافران بیش از حد معمول باشد، از طرفی می‌توان از این پایگاه‌ها در روزهای عادی نیز به‌صورت چندمنظوره استفاده کرد.

,

وی افزود: در برخی از نقاط و شهرستان‌های آذربایجان شرقی خدمات به طوری مناسبی ارائه‌شده ولی متأسفانه در برخی نقاط دیگر اصلاً خدماتی که بتوان از آن نام برد، وجود نداشت که شهرستان هوراند یکی از شهرستان‌هایی است که در محرومیت مانده است.

,

پورمهدی از افتتاح ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان‌های کلیبر و خداآفرین طی هفته‌های آینده خبر داد، بیان کرد: برای تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای سعی می‌کنیم تا از منابع استانی تأمین شود، برای اخذ مجوز فعالیت‌های دائمی پایگاه‌ها هم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

,

معاون استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز باید یار و یاور هلال‌احمر باشند تا خدماتی در خورشان مردم ارائه شود.

,

وی تصریح کرد: منطقه ارسباران به‌ویژه شهرستان هوراند برای توسعه استعداد زیادی دارد و در کنار سایر بخش‌های کشاورزی و دامداری از استعداد بالقوه ای برای گردشگری برخوردار است، درحالی‌که باوجود مناطق جنگلی و آب گرم‌های مختلف و برخی محصولات کشاورزی که تنها به این منطقه اختصاص دارد، با همکاری و هماهنگی که بین مسئولان وجود دارد، باید توسعه متوازنی را که جزو سیاست‌های استان است، اجرایی کنیم.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه