اخبار داغ

یادداشت؛

بهانه های واهی برای فرار از حجاب

بهانه های واهی برای فرار از حجاب
وقتی از برخی از بانوان که پوشش نامناسبی دارند در مورد نحوه پوششان می پرسیم در پاسخ می گویند: چادر پوشیدن و داشتن حجاب برایمان سخت است، اما بلافاصله این به ذهن می اید که آیا از پوشیدن کفش پاشنه بلند و ساپورت سخت تر است؟ گویا برآورده کردن خواسته های شیطان برایمان از برآوردگی خواست خدا راحت تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  "پایگاه اطلاع رسانی کرمان ۱۴۰۰" امام عصر (عج) منجی آخرالزمان، هنگام ظهور دینی را ارائه می کنند که همه مردم لحظه ای به شک می افتند که آیا این دین همان دین اسلام است یانه؟ چون با وجود الگوهای غربی و بسیاری از آموزه های اسلام و قرآن، در میان فرهنگ های غربی گم شده و یا به شکلی ارائه شده است که همخوانی با اصل دین و آموزه های قران ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "پایگاه اطلاع رسانی کرمان ۱۴۰۰",

دختران و زنان جامعه ما گاهی با بهانه هایی از جمله پوشیدن و یا گرفتن چادر برایمان سخت است، یا اینکه حجاب مانع فعالیت ماست، از حجاب فرار می کنند. وقتی که این جواب را می دهند و آن ها را با کفش های پاشنه بلند و ساپورت های تنگ می بینم این به ذهنم می اید که آیا پوشیدن اینها سختتر نیست؟ آیا راه رفتن با این کفش ها که حرکات اندام را عشوه گرانه می کند سختتر نیست؟ آیا پوشیدن ساپورت های تنگ و چسبان که تنها دلیل تولید آنها نشان دادن تمام ماهیچه های بدن زنان است، سختتر نیست؟

,

چه جوابی برای این سوال ها دارید؟ آیا اینها تنها بهانه ای برای برآورده کردن خواسته های شیطان نیست؟ می دانید این نوع پوشش تنها جنبه خود نمایی دارد که به درستی می دانید و احتمالا دوست دارید که چشم های نامحرمان به شما بیفتند و آتش شهوتشان برافروخته شود، و البته بعضی ها از روی عدم اطلاع نحوه صحیح پوشش را نمی داند که این بحثی جداگانه است و طبق دین بایند بروند و یاد بگیرند.

,

زنان و دخترانی که پوشش های خارج از عرف و نیمه برهنه دارند آیا می دانند تا کنون موجب چند طلاق و ازهم گسیختگی کانون خانواده ها شده اند؟تا کی با تقلید کورکورانه از غرب می خواهیم خود را به منجلاب گناه بکشیم، وقتی که زن برای گوهر و صدف درونی خود هیچ ارزشی قائل نمی شود چگونه توقع دارد که دیگران برای او ارزش قائل شوند..ای بانوی بزرگوار مسلما همان مردان نامحرمی که در بطن جامعه برایشان آرایش می کنی و این چنین حجابی برایشان داری هدفی جز ارضاء خواسته های نفسانی خود نخواهند داشت پس خود را وسیله ای برای هرزگی مردان شهوت پرست نکن.

,

اکثر بانوان فعال در جامعه با پوشش چادر در جامعه حضور دارند چرا اینها را بهانه می کنید برای فرار از حجاب، آن هم با وجود انواع و اقسام چادرهایی که با پوشیدن آن ها حجاب کامل می توان داشت.

,

اگر در دین آموزه ای وجود دارد برای سلامت روحی و روانی انسان است و در هر کدام از ان ها حکمتی وجود دارد اگر برای بانوی مسلمان حجاب در نظر گرفته شده است برای سلامتی روحی و جسمی و در امان ماندن از پلیدی ها و شهوت هاست.

,

نویسنده: پرتو

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه