اخبار داغ

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب:

درخواست تفکیک حوزه های انتخابیه را به رئیس جمهور ارائه می دهیم/ روسای ادارات دلواپس نشده و به مردم خدمت کنند

درخواست تفکیک حوزه های انتخابیه را به رئیس جمهور ارائه می دهیم/ روسای ادارات دلواپس نشده و به مردم خدمت کنند
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت:از نمایندگان منتخب محقق و عملی شدن تفکیک حوزه های انتخابیه را خواسته ایم و ما نیز پیشنهاد تفکیک را به رئیس جمهور اعلام و پیگیری می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از زرین خبر،  ناصر امیری در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با تقدیر از فعالیت های چهارساله روح الله بیگی و مهدی عیسی زاده در دوران نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این دو نماینده واقعاً تلاش کردند و قدم های مثبتی را برای شهر برداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه همه ما مدیون این نظام و خون شهدا هستیم، افزود: باید راه ما راه شهدا باشد و شهدا نیز راه اسلام و دین را انتخاب کرده  و برای ما امنیت به ارمغان آوردند.

,

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به آذربایجان غربی در هفته آینده و با تاکید بر برنامه ریزی مناسب برای این سفر، گفت: دولت در سه سال گذشته تلاش خود را انجام داده و برجام را به نتیجه رسانده است و اکنون نیز در خدمت مردم بوده و برای آنها تلاش می کند.

,

امیری با بیان اینکه این سفر برای منطقه پربار خواهد بود، تصریح کرد: در شهرستان میاندوآب هم برنامه ریزی های لازم انجام گرفته و مردم نیز از این سفر استقبال کرده اند.

,

, ,

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه و با تاکید بر اینکه منتخبین مردم باید به وعده های خود عمل کنند، اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه حاضر بوده و به وظیفه خود عمل کرده اند و منتخبین هم باید وعده های خود را عملی سازند.

,

وی به تفکیک حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب تاکید کرد و گفت: از نمایندگان منتخب نیز محقق و عملی شدن این موضوع را خواسته ایم و ما نیز پیشنهاد تفکیک حوزه انتخابیه را به رئیس جمهور اعلام و پیگیری می کنیم.

,

امیری با تاکید بر اینکه روسای ادارات باید در خدمت مردم بوده و به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنند، افزود: ما به دنبال آرامش هستیم و روسای ادارات نیز باید در آرامش و بدون دلواپسی به فکر خدمت به مردم باشند.

,

ارائه گزارش عملکرد توسط روسای شبکه بهداشت و درمان و بنیاد شهید و امورایثارگران میاندوآب و تجلیل از خدمات چهارساله بیگی در دوران نمایندگی از دیگر بخش های این جلسه بود.

,

, ,

 

,


انتهای پیام/م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه