اخبار داغ

سخنگوی جبهه پایداری استان خراسان رضوی:

برخی با تکرار جاهلانه و خائنانه حرف‎ دشمن در داخل، فتنه خاموشی را به‎راه انداخته‌اند/ زخم‎های دوران اصلاحات از خاطر ملت نمی‎رود

برخی با تکرار جاهلانه و خائنانه حرف‎ دشمن در داخل، فتنه خاموشی را به‎راه انداخته‌اند/ زخم‎های دوران اصلاحات از خاطر ملت نمی‎رود
حجت الاسلام فاطمی ارفع گفت: این ملت سکوت می‎کند اگر استادی در دانشگاه آزاد مشهد به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) اهانت کند یا فتنه‎گری با بهائی‎های نجس عکس یادگاری بگیرد. هرچند که این زخم‎ها هیچگاه از خاطر ملت پاک نخواهد شد؛ همانطور که زخم‎هایی که بنام اصلاحات به ما زدند، فراموش نکرده‎ایم و وعده حق خداوند است که «وَ سَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبون».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین مجید فاطمی ارفع، سخنگوی جبهه پایداری استان خراسان رضوی و رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی فریادها، ضمن برشمردن مراحل نفوذ فرهنگی دشمن در جامعه اسلامی اظهارداشت: خداوند متعال در آیه 146 سوره آل عمران می‎فرماید«کَأَیِّن مِّن نَّبِیٍّ قَاتَلَ مَعَهُ رِبِّیُّونَ کَثِیرٌ فَمَا وَهَنُواْ لِمَا أَصَابَهُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَمَا ضَعُفُواْ وَمَا اسْتَکَانُواْ وَاللّهُ یُحِبُّ الصَّابِرِینَ». رِبیّون معادل قرآنی همین مدافعین حرم است؛ آنهایی که شانه به شانه ولی زمان خود جهاد می کنند و وقتی مصائب بر آنها نازل می شود، سستی نمی کنند، احساس ضعف نمی کنند و تسلیم نمی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فریادها,

وی افزود: این سه مرحله از نفوذ فرهنگی دشمن است؛ اتاق فکر استکبارجهانی کاری می‎کند که جامعه اسلامی دربرابر حوادث، مشکلات و تهدیدها و تحریم‎ها ابتدا سست شود، سپس احساس ضعف کند و درنهایت تسلیم شود. این استراتژی مشترک دشمن در واکنش به اراده ملت های آزاده است.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: در تمام طول تاریخ بشریّت، هیچ وقت چنین تمرکز و اتحادنظری در جریان باطل برای زمین زدن جبهه حق وجود نداشته است. دشمن ما امروزه به معنای واقعی کلمه، متحد و در دوران اوج قدرت نمایی خود است و با این‎حال، استیصال و درماندگی این دشمن قدرتمند در برابر انقلاب اسلامی کار را به‎جایی رسانده است که سربازان جبهه کفر و جهالت درسوریه و عراق علناً به زانو درآمده‎اند.

,

وی ادامه داد: وقتی در برابر یک جریان اسلامی که امام بزرگوار ما پرچم آن را به اهتزاز درآورد، تمام زورگویان دنیا متحد و بسیج می شوند، به روشنی میتوان دریافت که گفتمان روشن انقلاب اسلامی تا چه حد منطق لیبرالیستی و سرمایه داری آنها را به خطر انداخته است.

,

حجت الاسلام فاطمی ارفع با اشاره به برخی از تحرکات سیاسی جاهلانه و خائنانه در داخل کشور تصریح کرد: در چنین شرایطی که تمام جبهه استکبار با پتانسیل‎های انقلاب اسلامی درگیر است، عده‎ای جاهلانه یا خائنانه در داخل کشور، حرف‎های رسانه های معاند غربی را تکرار می کنند. یقیناً این فتنه ای خاموش در فضای سیاسی و فرهنگی کشور است و امروزه ملت ما بیش از پیش به بصیرت ورزی نیازمند است.

,

وی تاکید کرد: برخی ها در داخل کشور می‎خواهند انقلاب مردم را که به نیت زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) و در سایه عنایات آن حضرت محقق شده بود، در خوردن و خوابیدن محدود کنند. ملت از اینها سؤال می‎کند که چگونه ادعای اقتصاد و رفاه دارید، وقتی مقام معظم رهبری ده سال است که درباره اقتصاد هشدار می دهند ولی بازهم همین افراد در برابر فهمیدن مقاومت می کنند؟

,

فاطمی ارفع بیان کرد: مقصود اصلی برخی جریان‎ها از سردادن شعارهای رفاه طلبانه تنها تأمین منافع فردی یا حزبی خودشان است و وقتی خانه های آن‎چنانی و خودروهای لوکس را برای خود فراهم کردند، دیگر مطالبه‎ای در این زمینه ندارند. این عدالتی است که برخی از افراد به دنبال آن هستند؛ همان عدالتی که اجازه می‎دهد ما در اوج امنیت و آرامش و پیشرفت باشیم، در حالی که ملت‎های مظلوم همسایه در آتش جنگ می‎سوزند و خون های بیگناهان بر زمین جاری شده است.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در پاسخ به سؤالی درمورد ادعای رسانه‎های غربی مبنی بر حقوق‎های میلیونی رزمندگان مدافعان حرم گفت: جانباز سرافراز مدافع حرم، حمید شجاعی که خود فرزند شهید مدافع حرم است و برادرش هم در مناطق عملیاتی حضور دارد، بهترین پاسخ برای یاوه‎گویی های معاندان غربی است. رزمنده‎ای که با پای مجروح، برادر رزمنده و پدر شهیدش باز در طلب حضور در مناطق عملیاتی است و در دیدار با پدر مهربان امّت، اجازه رخصت برای حضور مجدّد در سوریه را می‎خواهد. این برای ادعاهای رسانه‎های مغرض که به گواهی صدق پروردگار، مصداق حقیقی «فی قُلوبِهِم مَرَضٌ» هستند، کافی نیست؟

,

وی در انتها اظهارداشت: ملت بزرگ ایران همچون فتنه‎گران کوردل نیست که برای اعتراض به خیابان‎ها بریزد و به قیمت به لبه پرتگاه بردن کشور هم که شده، مطالبه ناحق خود را بر سر دست بگیرد. این ملت سکوت می‎کند اگر استادی در دانشگاه آزاد مشهد به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) اهانت کند یا فتنه‎گری با بهائی‎های نجس عکس یادگاری بگیرد. هرچند که این زخم‎ها هیچگاه از خاطر ملت پاک نخواهد شد؛ همانطور که زخم‎هایی که بنام اصلاحات به ما زدند، فراموش نکرده‎ایم و وعده حق خداوند است که «وَ سَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبون».

,

حجت الاسلام فاطمی ارفع تصریح کرد: اقدام ملت بزرگداشت برای همین شهدای مدافع حرمی است که دسته دسته به آغوش ملت بازمی‎گردند. راه این شهدا تا ابد بزرگ داشته می‎شود و تاریخ درباره منافقان کوردل و مجاهدان مخلص قضاوت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه