اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

90 درصد حوادث جاده‌ای در استان زنجان عامل انسانی است/ سقوط خودرو به دره در محور دندی یک کشته برجای گذاشت

90 درصد حوادث جاده‌ای در استان زنجان عامل انسانی است/ سقوط خودرو به دره در محور دندی یک کشته برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان زنجان با شاره به شناسایی 20 نقطه حادثه خیز امسال در استان زنجان گفت: سقوط خودرو در محور دندی یک کشته و 4 زخمی برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌و‌گو با موج رسا, از وقوع حادثه رانندگی دیگر در محور دندی خبرداد و اظهار کرد: در این حادثه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به علت وقوع این حادثه تصریح کرد: تخطی از سرعت مطمئنه علت این حادثه بوده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: راننده خودرو پاترول با 5 سرنشین به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در پیچ جاده به دره سقوط می‌کنند، گفت: راننده در دم خان خود را از دست داد و سرنشینان خودرو برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

,

وی با اشاره به اینکه در حدود 90 درصد حوادث جاده‌ای در استان زنجان عامل انسانی بوده است، افزود: متاسفانه خود راننده‌ها هستند که با رعایت نکردن قوانین رانندگی سبب ایجاد این نوع حادثه تلخ می‌شوند.

,

شیرمحمدی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز در محور‌های استان زنجان شناسایی و در جهت رفع آن اقدام می‌شود، بیان کرد: امسال نیز این اقدام در محور‌ها انجام می‌شود و در این راستا 20 نقطه شناسایی و رفع شده است.

,

وی ابراز کرد: برخی از قانون شکنان در جاده‌ها با رعایت نکردن قوانین رانندگی باعث به خطر افتادن جان دیگر افراد و عزادار شدن خانواده‌ها می‌شوند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: باید مردم به این فرهنگ برسند که رعایت قوانین بخاطر ایمن ماندن جانشان در جاده‌ها است و اگر این فرهنگ در بین افراد جامعه و خانواده‌ها جا بیافتد میزان تصادفات جاده‌ای نیز کاهش می‌‌یابد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه