اخبار داغ

چرا خبر لغو کنسرت 24 ساعت دیرتر اعلام شد؟

گاف عجیب مجریِ کنسرت پر حاشیه، فرصت مظلوم نمائی را از مشارکت گرفت

گاف عجیب مجریِ کنسرت پر حاشیه، فرصت مظلوم نمائی را از مشارکت گرفت
مسئول برگزاری بعد از مشاهده مخالفت ها، تاریخ کنسرت را که مدعی بود کاملاً اتفاقی و به خاطر وقت خواننده (مازیار فلاحی) در آن تاریخ به خصوص تعیین شده به سه روز بعد موکول کرد، بی آنکه بگوید چطور وقت خواننده به یکباره آزاد شده است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر فرهنگ؛ قرار بود عضو شورای اصلاح طلبان یزد و از نزدیکان حزب منحله مشارکت در یزد در تاریخ دوم خرداد در این شهر کنسرت برگزار کند. سابقه فعالیت های جناحی وی و همزمانی این مراسم با سالگرد روی کار آمدن دولت اصلاحات، شائبه سیاسی بودن مراسم را در ذهن مردم یزد ایجاد کرد و سبب مخالفت آن ها با برگزاری این مراسم در شهرشان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر فرهنگ, عصر فرهنگ,


مسئول برگزاری بعد از مشاهده مخالفت ها، تاریخ کنسرت را که مدعی بود کاملاً اتفاقی و به خاطر وقت خواننده (مازیار فلاحی) در آن تاریخ به خصوص تعیین شده به سه روز بعد موکول کرد، بی آنکه بگوید چطور وقت خواننده به یکباره آزاد شده است!

,
,


یک روز قبل از اجرای مراسم اداره ارشاد یزد با ارسال نامه ای به دلیل برگزاری اجلاس مجمع جهای اسلام در یزد و میزبانی این شهر از یک شهید مدافع حرم خبر لغو کنسرت را به شخص برگزار کننده ابلاغ کرد.

,
,

 

,

, ,

ابلاغ خبر لغو کنسرت در تاریخ چهارم خرداد؛ یعنی یک روز قبل از برگزاری و حضور فلاحی در یزد!

, ابلاغ خبر لغو کنسرت در تاریخ چهارم خرداد؛ یعنی یک روز قبل از برگزاری و حضور فلاحی در یزد!, ابلاغ خبر لغو کنسرت در تاریخ چهارم خرداد؛ یعنی یک روز قبل از برگزاری و حضور فلاحی در یزد!,


علی رغم اعلام خبر لغو کنسرت 24 ساعت قبل از مراسم، خواننده به یزد آمد تا سناریویی که بقایای حزب منحله مشارکت در یزد آماده کرده بودند کامل شود. خبر لغو کنسرت بعد از حضور فلاحی اعلام شد تا غوغا سالاران یزد دوباره بتوانند قیافه حق به جانب بگیرند! نهایتاً بعد از 24 ساعت از ابلاغ اداره ارشاد یزد اعلام شد کنسرت مازیار فلاحی به دلیل تجمع گروه های خودسر در محوطه فرودگاه لغو شده است! تا به این ترتیب زیاده خواهان بتوانند رانت های بیشتری از اداره ارشاد یزد بگیرند.

,
,


گفتنی است، فرد برگزار کننده کنسرت علی رغم مصوبه شورای مشترک کمیسیون های شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای اخذ مجوز موسسات فرهنگی که می گوید مالک اینگونه موسسات باید «صلاحیت علمی و تخصصی یا تجارب کافی متناسب با موضوع»، فاقد تخصص علمی و تجربه است. ولی با انتصابات جناحی در اداره ارشاد یزد این فرد به راحتی موفق به اخذ مجوز موسسه و برگزاری کنسرت و همچنین فعالیت در حوزه فرهنگی – هنری استان یزد است.

تامین خوراک رسانه ای روباه پیر!
طراحان این سناریو علاوه بر اینکه با نشر چنین اکاذیبی در رسانه های اقماری خود بار دیگر به اقشار متدین و انقلابی یزد تهمت زده و امنیت روانی مردم یزد را به ثمن بخس فروختند خوراک تبلیغات رسانه های معاند را نیز فراهم کردند. به گونه ای که بی بی سی فارسی با آب و تاب خبر از لغو کنسرت مازیار فلاحی به دلیل حضور موتورسواران داد. چرا که سایت «فردا» اعلام کرده بود: «تعدادی موتور سوار که تعداد آنها به صد نفر می رسید در محوطه فرودگاه حضور پیدا کردند و با حالتی تهدیدآمیز باعث شدند که مازیار فلاحی ساعاتی در هواپیمایی که با آن به یزد آمده بود بماند و بعد از آن هم با اولین پرواز به تهران بازگردد.»

,
,
,
, تامین خوراک رسانه ای روباه پیر!,
, تعدادی موتور سوار که تعداد آنها به صد نفر می رسید در محوطه فرودگاه حضور پیدا کردند و با حالتی تهدیدآمیز باعث شدند که مازیار فلاحی ساعاتی در هواپیمایی که با آن به یزد آمده بود بماند و بعد از آن هم با اولین پرواز به تهران بازگردد.,

 

,

, ,



حالا و در هیاهوی رسانه های ضد انقلاب و عمله و پادوهای داخلی آن ها مشخص نخواهد شد، آن شاهد عینی که مدعی حضور 100 موتور سوار در فرودگاه یزد بوده چه کسی است. مسئولان امنیتی و ارشاد یزد چه برخوردی با اعلام دیر هنگام خبر لغو کنسرت از سوی مجری برگزاری آن، مظلوم نمایی؛ غوغاسالاری و سوء استفاده های جناحی خواهند کرد. آبروی ریخته مردم دارالعباده یزد و حسینیه ایران چه طور احیا خواهد شد و در این میان ذهنیت منفی خواننده ای که ندانسته بازیچه تسویه حساب سیاسی و انتقام گیری جناحی شده را چطور می توان نسبت به یزد و مردم انقلابی، مومن و شهید پرورش عوض کرد.

,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه