اخبار داغ

حمایت از خانواده زندانیان، نجات جامعه/183 خانواده زندانیان جرائم غیر عمد چشم انتظار کمک مسنولان

حمایت از خانواده زندانیان، نجات جامعه/183 خانواده زندانیان جرائم غیر عمد چشم انتظار کمک مسنولان
ندامتگاه، واژه ای که مجرمان را برای رسیدن به واژه پشیمانی و ابراز ندامت از کاری که انجام دادند، برای مدتی از بیشتر آزادی های که دارند محروم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، اما در این مدت که این افراد برای گذراندن مدت مجازات خود راهی زندان و ندامتگاه می شوند، بیرون از این حصار آهنی هستند خانواده آنها که زندگیشان بدتر از زندان و ندامتگاه میگذرد، حال و روزشان بد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

این خانواده ها به دلیل اینکه از نظر جامعه برای جرمی که با خود یدک می کشند، انگ و سرخوردگی را تحمل می کنند، در واقع دچار لغزش و خطای بیشتری از منظر  اجتماعی، فرهنگی اقتصادی و سیاسی می شوند.

,

 

,

آسیب های اجتماعی بیشتر این خانواده ها را تهدید میکند، مردم از آنها گریزان و در نتیجه موقعیت های اجتماعی هم از آنها فراری خواهد بود.

,

 

,

علاوه بر زندانیان عمدی، در استان کردستان 183 زندانی جرایم غیر عمد وجود دارند که خانواده های آنها هم بیشتر از حد نیاز به یاری روحی برای رهایی از افکاری که با آن روبه رو هستند، نیازمندند.

,

 

,

حمایت از خانواده زندانیان، نسیم مهرورزی است که درد این خانواده ها را درک کند و تا می تواند بابت رنجش خاطری که دارند و عذابی که می کشند از آنها دلجویی شود.

,

 

,

هر ساله در فصول مختلف و به مناسبت های مختلف برای حمایت از زندانیان جشن های مختلفی برگزار می شود تا آنها به آغوش خانواده خود بازگردنند اما نبود آنها در این مدتی که دور از خانواده هستند آنها را دچار لرزش ها و خطاهای کرده است.

,

 

,

بعضی از خانواده ها با نبود سرپرست در گذر زمان و با وجود مشکلاتی که در جامعه بر سر راهشان قرار دارد، و محدودیت های که در تهیه معیشت خود به اجبار و به دلیل اینکه ناخوداگاه از جامعه ترد شده اند، متحمل می شوندف گاه به سوی فساد و آسیب های اجتماعی سوق داده می شوند.

,

 

,

رفع نیاز فرد را وادار می کند دست به هر کاری بزند، خصوصا اگر برای کار شرافتمندانه با وجود فرد زندانی در خانواده این کار دست رد به سینه او زده شده باشد، دیگر تنها راهی که برای آنها باقی می ماند، تلاش برای نجات خود و خانواده از هر راه ممکن است.

,

 

,

در نهایت این اقدام منجر به نابودی جامعه و از بین بردن موقعیت های آن است، پس این خانواده ها با توجه به شرایطی که دارند نیاز بیشتری به حمایت و یاری دارند تا در منجلاب فساد بیشتر گرفتار نشوند و در ازای یک نفر زندانی تمام اعضای خانواده آنها نسوزد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه