اخبار داغ

امکان جدید سایت پلیس فتا برای مشاوره رایگان

امکان جدید سایت پلیس فتا برای مشاوره رایگان
سایت پلیس فتا امکانی را فراهم کرده است که افرادی که پس از استفاده از فضای مجازی دچار مشکل می شوند، می توانند بلافاصله مشکلاتشان را با پلیس در میان گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میزان، سایت پلیس فتا که همزمان با آغاز فعالیت این پلیس کارش را به صورت رسمی آغاز کرده با قرار دادن اخبار اقدمات پلیس فتا، هشدارهای اینترنتی را برای استفاده ایمن از فضای مجازی قرار داده است. این سایت علاوه بر اطلاع رسانی سعی کرده با ارائه اطلاعات مختلف آموزشی و هشداری با تمامی اقشار استفاده کننده از اینترنت ارتباط برقرار کرده و آنها را از خطرات موجود در این فضا آگاه کند.

 افرادی که بیشترین استفاده از اینترنت و فضای مجازی را دارند می توانند با مراجعه به این سایت از قسمت آموزش،اطلاع رسانی و قوانین و مقررات برای افزایش آگاهی خود در مورد نحوه استفاده ایمن از فضای مجازی استفاده کنند. همچنین در این سایت آخرین روش های استفاده شده از مجرمان نامرئی قرار داده شده تا کاربران بتوانند با فراگیری آنها درصد گرفتار شدن در دام سودجویان سایبری را به صفر برسانند.

در این سایت همچنین با به روز رسانی آنلاین هشدارهای پلیس فتا به پرسش های متداول کاربران پاسخ داده می شود.

یکی از مهمترین بخش های این سایت، "ارتباط با ما" است. در این بخش بزه دیدگان اینترنتی یا هموطنان می توانند سوالات،ابهامات یا مشکلات خود را مطرح کنند تا کارشناسان فتا به سوالات آنها پاسخ دهند.

همچنین افرادی که خواستار مشاوره برای پیگیری پرونده های قضایی خود در امور جرایم رایانه ای هستند می توانند از این طریق به صورت رایگان مشاوره دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه