اخبار داغ

مسئول دارالقرآن زندان مرکزی یزد:

فعالیت مراکز حمایت از خانواده های زندانیان در یزد/ 60 درصد از زندانیان یزدی متاهل هستند

فعالیت مراکز حمایت از خانواده های زندانیان در یزد/ 60 درصد از زندانیان یزدی متاهل هستند
مسئول دارالقرآن زندان مرکزی یزد گفت: از مجموع زندانیانی که در یزد هستند نزدیک به 60 درصد از آن‌ها متاهل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول دارالقرآن زندان مرکزی یزد در مصاحبه با یزدرسا، به آمار بالای زندانیان متاهل در کشور اشاره کرد و افزود: از مجموع زندانیانی که در یزد هستند نزدیک به 60 درصد از آن‌ها متاهل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

حجت الاسلام محمد مهدی گلوردی با بیان اینکه زندانیان جزء گروه‌های آسیپ پذیر جامعه هستند و به تبع آن خانواده‌های زندانیان هم در معرض آسیب هستند اظهار کرد: در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان مراکزی ایجاد شده که در رفع مشکلات آنها فعالیت دارد.

,

وی اذعان کرد: در حال حاضر اقدامات مشاوره و مددکاری در زندان ها یزد در جهت اصلاح ، تهذیب و تربیت مددجویان در حال انجام است.

,

گلوردی با بیان اینکه بار روانی بسیار شدیدی بر دوش خود زندانیان و خانواده‌های این افراد است و از منظر اجتماعی هم مشکلاتی بر سر راه این خانواده‌ها قرار گرفته است گفت: به دلیل هزینه‌های مضاعفی که بر دوش خانواده‌های افراد زندانی است به همین خاطر می‌طلبد که از سوی مسئولین حمایت‌های خاص و ویژه ای برای این نوع خانواده‌ها صورت بگیرد.

,

وی تصریح کرد: فرزندان زندانیان به خاطر زندانی بودن پدرشان با مشکلاتی روبرو هستند که کار را برایشان دشوار می‌سازد و متاسفانه گاها مسال اقتصادی باعث شده تا فرزندان این زندانیان از تحصیل فاصله بگیرند و به راه خلاف کشیده شوند.

,

وی افزود: در این راستا بنیادهای تعاونی وجود دارد که در خصوص تامین پوشاک، مواد غذایی و هزینه تحصیل فرزندان زندانیان کمک کرده یا جهت رفع مشکلات این خانواده های به کمیته امداد یا اداره اوقاف معرفی می کند.

,


انتهای پیام/م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه