اخبار داغ

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز:

در سؤالاتم از شهردار ثابت‌قدم هستم/ واکنش امیرحقیان به حواشی برخورد با دست‌فروش تبریزی

در سؤالاتم از شهردار ثابت‌قدم هستم/ واکنش امیرحقیان به حواشی برخورد با دست‌فروش تبریزی
رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز گفت: بنده بدون هیچ سستی و تساهل و تسامح بر روی سؤالات خود ثابت‌قدم هستم و تا آخرین لحظه پیگیر دریافت پاسخ به سوا لاتم هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود امیرحقیان در گفتگو با تبریزبیدار، با تأکید  بر اینکه در سؤالات خود از شهردار تبریز ثابت‌قدم هستم، اظهار کرد: بنده بدون هیچ سستی و تساهل و تسامح بر روی سؤالات خود ثابت‌قدم هستم و تا آخرین لحظه پیگیر دریافت پاسخ به سؤالاتم هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

 

,

وی افزود: عدم حضور آقای نجفی در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تبریز، به بی‌هویتی شورای شهر منتج می‌شود و این قطعاً به صلاح نیست.

,

 

,

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز، با اشاره به جلسه روز یکشنبه شورای شهر، گفت: من احساس می‌کنم که آقای شهردار در جلسه پاسخ به سؤالات شورای شهر به دلیل مسافرت غیرحضوری ترکیه حاضر نخواهد شد و جلسه به سه شنبه موکول می گردد.

,

 

,

وی ادامه داد: احتمالاً جلسه فوق‌العاده روز سه شنبه نیز لغو خواهد شد و درصدد هستند پاسخ به سؤالات را به جلسه دو هفته بعد شورای شهر موکول کنند.

,

 

,

شیوه‌های برخورد، اصولی و جدی باشد
امیرحقیان در پاسخ به سؤال تبریزبیدار مبنی بر حاشیه ایجادشده در خصوص یکی از دست‌فروشان در شهرک یاغچیان تبریز توسطمأمورین شهرداری، تصریح کرد: قطعاً دست‌فروشی اقدامی متخلفانه و قدغن است ولی درزمینه شیوه‌های برخورد، این شیوه‌های برخورد باید اصولی و جدی باشد و از برخوردهای نه چندان مناسب و غیراصولی اجتناب شود.

,
,

 

,

وی افزود: تخلف، تخلف است و کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و هرکس راننده‌ها را می‌شناسد، به بنده اطلاع دهد تا رسیدگی کنم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه