اخبار داغ

فائزه هاشمی دیگر از اهل بیت دم نزند؛

تزییف بهاییت با اقدامی منحرفانه

تزییف بهاییت با اقدامی منحرفانه
کسانی که دم از آیات قرآن میزنند و از رفتار خانم فائزه هاشمی بعنوان یک رفتار انسانی و اسلامی دفاع می کنند نمیدانم یکبار قران را خوانده اند یانه؟ آیا فکر میکنند اگر ما لبخندی به صورت یهود و نصارا بزنیم مگر آنها از ما راضی می‌شوند مگر در قرآن نمی‌خوانیم «وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم»؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر همایونی در تبریزبیدار نوشت: 
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,
,
مدتهابود که فرقه ضاله بهاییت در انزوا بودند. درست است که فعالیت های زیرزمینی داشتند و به فعالیت خودشان مشغول بودند اما دیدار خانم فائزه هاشمی با یکی از سران این فرقه ضاله بهانه ای شد که دوباره شبکه های معاند با موضوع (حقوق بهاییان درایران)، ضمن تقدیر وتشکر از خانم فائزه هاشمی، پرداختن به تفکرات بهاییت را درصدر اخبار خود قرار داده و چندین روز است که دراین شبکه های معاند، بهاییون جولان می دهند و باابراز خوشنودی وخرسندی از کار خانم هاشمی، به دنبال ترویج عقاید ضاله خود هستند که البته در داخل هم برخی روشنفکر نماها ازاین قاعده مستثنی نبوده و بااین شبکه های معاند هم صدا می شوند و دم از رفتار انسانی  واسلامی میزنند.

 
,
,
,
یقینا اگر اعتقاد به  مهدویت و امامت امام زمان (عج) واقعیت نداشت، «تزییف» نمی‌کردند (اصطلاحاً به معنای ناخالص کردن مسکوک است). فرض کنید امروز کسی که می‌خواهد  پول جعل کند از یک واقعیتی تزییف می‌کند به طور مثال اسکناس هزار و ۵۰۰ تومانی چاپ نمی‌کند چرا که چنین اسکناسی نداریم. ممکن است ۲ هزار تومانی یا هزار تومانی چاپ کند. بنابراین مدعیان مهدوی در طول تاریخ، خود حکایت از واقعیت این عقیده دارد. 
,

 

,
 کسانی که ادعا می‌کردند ما مهدی هستیم معمولاً از سادگی، پاکی قلب و صداقت مردم سوءاستفاده کردند که مرجعیت علمای تاریخ نیز در برابر آنها ایستادند و حرف خودشان را زدند، مردم هم به تبع از مرجعیت با این سنخ انسان‌های منحرف مبارزه کردند.
,

 

,
یکی از جریاناتی که اخیراً تاریخ شاهد آن بود، جریان بهائیت است که رئیس آن حسنعلی بهاء نام داشت، وبا کمک انگلیس توانست  عده ای از جوانان این مملکت را اغفال کرده وشکی در این نیست و مستندات شاهد آن است که پشت‌ِ سر این قضایا، انگلیسی‌ها قرار دارند و در سایه تفرقه بین مسلمانان به حاکمیت ننگین خودشان ادامه می‌دهند آن هم به وسیله شعار «تفرقه بینداز و حکومت کن»!
,

 

,
و از زمانی که انگلیسی ها  جریان بهائیت و بابیت را بوجود آوردند مرجعیت در برابر آنها ایستاد تا آن شخص فاسد و منحرف به نام «علی‌‌ علی‌محمدباب» را به سزای عملش رساندند چرا که ادعای مهدویت کرده بود و بالاخره او را کشتند و جریان را تقریباً به صفر رساندند و بعد از آن هم مرحوم آیت‌الله بروجردی شدیداً در این خصوص موضع گرفت که فتوای همه مراجع از بدو تاسیس این فرقه ضاله برهمگان مشهود بوده است.
 
,
,
  بهائیت، دین و مذهب نیست بلکه یک جریان انحرافی است که ریشه آن انگلیسی بوده و به اسرائیل متصل است و در واقع اسرائیل با یهود، پشت روی یک سکه به شمار می‌رود و اصولاً قابل مقایسه با ادیان آسمانی  نیست. نظر همه ی مراجع ما هم این بوده که  بهائیت اصلاً دین نیست و ما به عنوان دین به آنها نگاه نمی‌کنیم. آنها یک جریان انحرافی و مرتد هستند و حتی از نظر احکام اسلامی، محکوم به نجاست هستند؛ یعنی اگر دست خیس آنها به بدنمان بخورد باید برویم طهارت کنیم چرا که آنها پاک نیستند و در حال حاضر انحراف آنها مشهود است.
,

 

,
کسانی که دم از حقوق انسانی بهاییون میزنند باید برگفته های خودشان تامل کنند چرا که واقعاً نظام اسلامی ما با بهائیان برخورد انسانی دارد  و تا یک بهایی جرمی را مرتکب نشود روانه زندان نمی کند  اگر رأفت جمهوری اسلامی نبود  همه بهاییون یا در زندان بودند و یا باید اعدام می شدند  اما ما می بینیم که همین بهاییون تا جرمی مرتکب نشوند مثل سایر شهروندان ایرانی به زندگی خودشان ادامه می دهند  آیا رافتی بیشتر از این؟؟
 
,
,
دشمنان داخلی و خارجی که جمهوری اسلامی ایران را متهم کرده و  کاملا دروغ  شعار می دهند که حقوق بهاییون در ایران نادیده گرفته می شود  مگر نمی دانند همین بهاییون ضاله  وقتی در مصر و سایر کشورها بودند مردم خانه‌های آنها را آتش می‌زدند. آیا می دانند در مصر  طبق فتوای  علمای دانشگاه الازهر مصر  چه تعداد از بهاییون را کشته وخانه هایشان را آتش زدند؟
 
,
,
اما رأفت اسلامی به ما اجازه چنین کارهایی نمی‌دهد ولی بالاخره نگاه ما به بهاییان نگاه به یک دین نیست بلکه نگاه به انسان‌های منحرف و بریده از مذهب است چرا که آنها از نظر خط و خطوط سیاسی تابع اسرائیل هستند و اسرائیل نیز فرزند نامشروع آمریکا است.
 
,
,
مردم  ما آگاه هستند و می دانند که تفکر و فساد بهائیان، عدم پایبندی به مبانی اسلامی است. باید مراقب بود و به مردم آگاهی داد. همانطور که جریان وهابیت یک جریان انحرافی از اهل تسنن است و اهل سنت واقعی  وهابیت را قبول ندارد بهائیت هم یک جریان انحرافی از تشیع بوده و هیچ ارتباطی با تشیع و اسلام نداشته وندارد.
 
,
,
رسانه های معاند و دشمنان داخلی که شعار حقوق بشر را سر می دهند ومنظورشان هم  این است که حقوق بهائیان مراعات شود  باید از این ها سوال کرد مگر مردم غزه و یمن انسان نیستند و فقط بهائیان انسان هستند ؟

در این چند روز چیزی که بسیار عجیب بود این بود که  علاوه برشبکه های معاند سیاسی، حتی برخی از شبکه های وهابیت هم از حقوق بهاییان در ایران دم میزنند. اینجاست که باید مردم آگاه وفهیم ما به این حقیقت برسند که بهاییت و وهابیت  همه اینها دست پرورده اسراییل و انگلیس هستند.
 
,
,
,
,
چطور میشود وهابیتی که تشییع را کافر میداند درحالی که قرآن ما  پیامبر ما و اعتقاد بر معاد جزء اشتراکات همه مسلمانها بوده وهست اما بهاییتی که هیچ اشتراکی با وهابیت و یا سایر فرق مسلمین ندارند اینگونه مورد حمایت وهابیت قرار میگیرند؟ آیا این قابل تامل نیست؟
 
,
,
وهابیتی که شیعه را به خاطر توسل و زیارت مشرک می داند حال  چه شده که ازیک فرقه ضاله ای حمایت می کند که قبله گاه آنها در بیت العدل اسراییل واقع شده؟ در کدامین نکته اشتراک دارند؟ جوابش فقط این است که این فرقه های ضاله در هیچ مبنای اصولی و فقهی اشتراکی ندارند اما وجه اشتراکشان فقط در این است که هر دو از اسرائیل و انگلستان خط می گیرند و هدفشان هم پیاده کردن توحید نیست  بلکه تنها هدفی که دنبال می کنن تخریب چهره اسلام ناب است.
 
,
,
و کسانی که در داخل با استناد به رأفت پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت (ع)  میخواهند از کار خانم هاشمی دفاع کنند لازم است این روایت را هم بدانند که:
,
یکی از اصحاب امام جعفر صادق (ع) خدمت حضرت رسید او یک دایی منحرفی داشت حضرت به آن فرد فرمود که ما تعارف نداریم یا با دایی‌ات رفت و آمد کن یا با ما. این گونه نمی‌شود که تو هم با بستگان منحرفت رفت و آمد کنی هم با ما. امام (ع) ماجرای یکی از یاران حضرت موسی (ع) برای آن شخص، یادآوری کرد و فرمود: اگر غضب الهی فرا برسد انسان مؤمنی که کنار منحرفان قرار دارد از عذاب در امان نخواهد بود. بنابراین نباید از مبانی و موازین مذهب خارج شویم؛ «و لا یجرمنّکم شنئان قوم علی الّا تعدلوا».
,

 

,
امثال آقای زیبا کلام و... که دم از آیات قرآن میزنند و  از رفتار خانم فائزه هاشمی  بعنوان یک رفتار انسانی و اسلامی دفاع می کنند نمیدانم یکبار قران را خوانده اند یانه؟ آیا فکر میکنند اگر ما لبخندی به صورت یهود و نصارا بزنیم مگر آنها از ما راضی می‌شوند مگر در قرآن نمی‌خوانیم «وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم» از شما راضی بشو نیستند مگر اینکه شما بگویید من هم یهودی هستم. این وعده خداوند متعال است که میفرماید :این دشمنان (یهود ونصارا) ازشما راضی نمی شوند.
,

انتهای پیام /م

,

انتهای پیام /م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه