اخبار داغ

رئیس هیئت ورزش های روستایی همدان خبر داد؛

برگزاری مسابقات کشوری کشتی سنتی در همدان

برگزاری مسابقات کشوری کشتی سنتی در همدان
رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های سنتی و بومی محلی همدان گفت: همدان در تابستان میزبان مسابقات فوتبال و کشتی سنتی کشور خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد نادری فر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها؛ با اشاره به مهمترین برنامه های هیئت روستایی عشایری استان همدان در سال 95 اظهار داشت: کادرسازی ورزشی در روستاها از مهمترین سیاست های این هیئت در سال 95 است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی افزود: در این طرح داوران و مربیان از خود روستا آموزش داده شده و تا بتوان بصورت ریشه‌ای ورزش را در روستاها گسترش داد.

,

رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های سنتی و بومی  محلی  همدان ایجاد تحرک و نشاط را یکی دیگر از ضرورت‌ها و برنامه‌های استانی در هیئت ورزشی روستایی عشایری و بازی ها بومی محلی عنوان کرد و گفت: در این راستا از هر فرصتی برای ایجاد تحرک و اجرای برنامه در روستاها هستیم.

,

وی افزود:برگزاری همایش های پیاده روی یکی از برنامه هایی است که در روستا ها اجرا شده و با استقبال خوب مردم روستا همراه می شود.

,

نادری فر با اشاره به برگزاری هایش پیاده روی در روستای ازناو همزمان با سالرز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: این همایش با حضور پرشور مرد روستای ازناو همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

,

وی افزود: در اینگونه فعالیت‌ها در روستاها علاوه بر تاثیر گذاری بر جسم و جان وایجاد تحرک و نشاط در بین مردم  می‌توان یاد و خاطره شهدا را نیز زنده کرد.

,

رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های سنتی و بومی  محلی  همدان  با اشاره به میزبانی همدان در دورشته ورزشی مسابقات روستایی عشایری کشور بیان کرد: همدان در تابستان میزبان مسابقات فوتبال و کشتی سنتی کشور خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه