اخبار داغ

جدیدترین انتقادهای کی روش: از مدیر ورزشگاه آزادی تا یک خانم دکتر!

جدیدترین انتقادهای کی روش: از مدیر ورزشگاه آزادی تا یک خانم دکتر!
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: این آخرین اردویی است که فرصت بررسی نهایی نسبت به عملکرد بازیکنان قبل از شروع این رقابت‌ها را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارلوس کی‌روش در پایان تمرین تیم ملی در مورد وضعیت تمرینات، گفت:گزارشی در مورد وضعیت هفته اول آماده سازی در راستای حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی را ارائه می‌دهم. این آخرین اردویی است که فرصت بررسی نهایی نسبت به عملکرد بازیکنان قبل از شروع این رقابت‌ها را داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: طبق معمول همیشه باید از عملکرد بازیکنانم و اینکه تمام تلاش و تمام تمرکزشان را برای رسیدن به اهدافمان به کار می‌گیرند تشکر کنم. از خانلری رئیس امور پژوهشگاه نفت به خاطر در اختیار گذاشتن این مجموعه و دفترش به ما سپاسگذارم. این تشکر را از طرف بازیکنان هم می‌کنم.

,

سرمربی تیم ملی در ادامه تاکید کرد: یک ضرب المثل پرتغالی می‌گوید کسی که هر چه در توان داشته گذاشته دیگر نیاز به انجام کار دیگری ندارد. از دوستان به خاطر حمایت‌هایی که کردند ممنونم. همان طور که مطلع هستید بعد از برگزاری تمریناتمان در تهران با 23 یا 24 نفر به مقدونیه می‌رویم تا یک بازی دوستانه انجام دهیم. چون هنوز تکلیف یک بازیکن که دچار مصدومیت است مشخص نشده نمی‌توانم به صورت قطعی این مسئله را بیان کنم.

,

کی‌روش در ادامه خاطرنشان کرد: بازی دوستانه دوم ما هم تقریبا قطعی شده و تنها تائیدیه فیفا باقی مانده است. امیدوارم این تائیدیه هم صادر شود تا در بدو بازگشت یک مسابقه هم در تهران برگزار کنیم.

,

سرمربی تیم ملی در مورد لباس‌های تیم ملی خاطرنشان کرد: بررسی‌های فنی لازمه در مورد البسه تیم ملی را انجام دادم این بررسی‌ها مرتب با تست و آزمایش این برند ورزشی است که فردا اطلاعات لازم را در اختیار مهدی تاج می‌گذارم. صحبت‌هایم را به این شکل به پایان می‌رسانم که بدون توجه شما اصحاب رسانه نمی توانیم این مسئله را نهایی کنیم که جام جهانی از همین ماه آغاز شده است همان طور که مطلع هستید ما جلسات طولانی در راستای خواسته من که رفتن از ایران و ترک تیم ملی بود با مهدی تاج برگزار کردیم.

,

وی افزود: نقطه نظراتم را بیان کردم چرا که شرایط کار واقعا واضح و روشن بود. بعد از برگزاری بیش از 67  ساعت جلسه که حدود 10 روز به طول انجامید بنده قانع شدم که با مدیریت و رهبری مهدی تاج در فدراسیون او می‌تواند در راستای حل مشکلات قدم‌های خوبی بردارد. هیچ شکی ندارم هنوز هم افرادی در ورزشگاه آزادی نگرش خصمانه‌ای نسبت به ما دارند و این فضا همچنان پابرجا است.

,

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: افرادی در کنار ما هستند که در راستای رسیدن تیم ملی به اهدافش می‌خواهند مخل آسایش ما شوند. به همین خاطر بود که قصد داشتم با تمام احترامات  ایران را ترک کنم و این رابطه دو طرفه را به اتمام برسانم. اگر بخواهم از جزییات اتفاقات رخ داده صحبت کنم شرم آور و غیر قابل باور خواهد بود.

,

کی‌روش تصریح کرد: روی صحبتم اشاره مستقیم به مدیریت ورزشگاه آزادی است من نمی‌دانم که مدیر ورزشگاه آزادی زیر مجموعه چه کسانی است ولی رفتار آن‌ها با تیم ملی و ما خصمانه بوده و همین رفتار دو سال قبل و امسال نیز تکرار شد. آن زمان تصور می‌کردیم که این رفتارها سهوی بوده ولی وقتی مرتب تکرار می‌شود دیگر نمی‌توان آن را باور کرد. من مطمئن هستم این رفتار خصمانه نسبت به تیم ملی از طرف مدیریت ورزشگاه ‌آزادی و مدیران بالاتر این مجموعه است.

,

به گزارش فارس، سرمربی تیم ملی تاکید کرد: ما بازی دوستانه مهمی مقابل مقدونیه داریم ولی با ما یک جلسه هم وقت تمرین در ورزشگاه را ندادند و این مسئله به خاطر تکرار اتفاقات دو سال گذشته اتفاقی نیست. من افسوس می‌خورم و بسیار ناراحتم و باید تاکید کنم ممنون مسئولان پژوهشکده صنعت نفت هستم ولی باید بپذیریم در زمینی غیر استاندارد و تفریحی تمرین می‌کنیم که شاخصه‌های یک زمین فوتبال را ندارد.

,

سرمربی تیم ملی با اشاره به صحبت‌های دکتر شهاب نیز گفت: شنیده‌ام او گفته کی‌روش قصد تنبیه من را داشته است اما همین جا از طریق شما کاملا این مسئله را تکذیب می‌کنم. من سه نامه مختلف از آقایان دکتر شهاب، دکتر سیف و پرهان خانلری دریافت کردم که این نامه‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد که تصمیم آن‌ها این بود که به این نفرات ماموریت داده شود که به ساختمان ایفمارک بروند. این نامه و ماموریت از طرف دکتر سیف بوده و من نقل قول مستقیم از او و دکتر خانلری انجام می‌دهم که ماموریت آقای شهاب در ساختمان ایفمارک این بود از ورود دشمنان تیم ملی و حکومت تقلبی هراتیان به این ساختمان جلوگیری کنند.

,

وی افزود: این نوشته آقایان و نقل قول مستقیم این نفرات است که ماموریت داشتند از ورود دشمنان تیم ملی جلوگیری کنند و یکی دیگر از دلایل جلوگیری این بود که چون هراتیان برای خودش و نزدیکانش قلمرویی ایجاد کرده که هیچ کس از آن قلمرو عبور نکند، آنها هم با این مسئله مقابله کنند. تاکید می‌کنم تصمیم در مورد دکتر شهاب را من نگرفتم و این تصمیم از طرف افراد دیگری بود که من هم به آن‌ها احترام گذاشتم و اگر شک دارید ایمیل‌های این نفرات را در اختیار شما خواهم گذاشت.

,

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه در این اردو 8 بازیکن جدید به تیم ملی دعوت شدند و چقدر این موضوع در روند جوان گرایی تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود گفت: هدف ما این است که در همه بازی‌هایمان پیروز شویم. کاری که ما داریم انجام می‌دهیم در حال حاضر فرایند انتخاب بازیکنان است به همین دلیل به اردوها و بازی‌های مختلف احتیاج داریم چون در فوتبال اصولی پابرجا است که سرمربی شاید نظر خودش را داشته باشد اما ملاک او نتایج در بازی‌هایی است که به میدان می‌رود و کسب می‌کند. ملاک مربیان فقط نتیجه گیری است.

, خبرگزاری فارس,

وی در پاسخ به سوالی در مورد نظرش راجع‌به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و اتلتیکو  و حضور مورینیو در منچستریونایتد اظهار داشت: هر مسئله‌ای که خارج از حوزه تیم ملی فوتبال ایران باشد من هم مثل شما به عنوان یک هوادار بررسی می‌کنم اما در حال حاضر فقط به یک مطلب اهمیت می‌دهم و آن هم صعود تیم ملی به جام جهانی است. این مهم با توضیح و بهانه امکان پذیر نخواهد بود. از شما سوالی می‌پرسم اگر یک روز صبحانه و ناهار نخورید و این کار را در روز بعد انجام دهید آیا این مسئله روز گذشته را جبران می‌کند یا اینکه اگر از هواپیما بدون چتر به بیرون بپرید زنده خواهید ماند؟

,

کی‌روش تاکید کرد: من با مهدی تاج برای ماندن توافق کردم و با تصمیماتش موافق بودم در قبال همین مسئله فدراسیون هم تصمیمات من را پذیرفته، در حال حاضر چالش بزرگ ما رفتن تیم ملی به جام جهانی است. برای من هر شخصی که رفتار خصمانه‌ای نسبت به تیم ملی داشته باشد مثل افراد عربستان سعودی و قطر است. وقتی به پرتغال رفتیم و تیم ملی را به آن‌جا بردند مسئولین کشورم از ما پذیرایی و حمایت کردند. در اتریش،‌اردن،‌امارات و استرالیا هم همه سعی در کمک به ما داشتند. اما مدیر ورزشگاه آزادی فردی است که رفتار خصمانه‌ای نسبت به تیم ملی دارد. هر بار که این اتفاق می‌افتد به تیم ملی ضربه زده می‌شود.

,

وی یادآور شد: شاید  اکنون برخی بگویند کی‌روش دوباره حرفهای گذشته را بیان می‌کند، ایرادی ندارد بگذارید این حرف را بزنند. این حرفهای گذشته نیست که من تکرار کنم بلکه این رفتاری است که این افراد علیه تیم ملی تکرار می‌کنند و تا زمانی که آنها این برخوردها را می‌کنند کسی نمی‌تواند جلوی دهان من را بگیرد. ممکن است من گاهی اشتباه کنم و ممکن است گاهی نسبت به اشتباهاتی که برخی مرتکب می‌شوند چشم پوشی کنم اما نسبت به نگرش خصمانه کوتاه نمی‌آیم.

,

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: 5 سال است در ایران حضور دارم و می‌دانم در چند دقیقه دیگر توجیهاتی مطرح خواهد شد و تصاویر بازسازی چمن منتشر می‌شود اما چند سال است که این اتفاقات رخ می‌دهد و این حرفها را باور ندارم. از مهدی تاج می‌خواهم بازی تیم ملی ایران مقابل قطر را به تبریز ببریم چرا که مطمئنم در تبریز رفتار بهتری با ما خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه