اخبار داغ

انتقاد امام جمعه شهرستان لنده ازمسئولان راه و شهرسازی استان :

سفر به لنده بازی با جان است

سفر به لنده بازی با جان است
امام جمعه شهرستان لنده خطاب به مسئولان استانی گفت: مسئولان استانی حق دارند که به لنده سفر نمی کنند چرا که سفر به لنده با این وضعیت جاده نشان دهنده بازی باجانشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امام جمعه شهرستان لنده در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک به منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی چندین وظیفه مهم برعهده دارند که اولاً باید دنبال کننده مواضع انقلاب، امام و رهبری باشند و در این راه قدم بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،,

وی به دومین شاخصه منتخبین مجلس اشاره کرد وگفت: منتخبین در مجلس باید به دنبال برقراری عدالت اجتماعی و گشایش اقتصادی و قانون گذاری در جهت اجرای درست سیاست های اقتصاد مقاومتی باشند.

,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: یک نماینده خوب باید شجاع و نترس باشد و در مواردی که احساس می شود مواضع نظام به خطر می افتد با اقتدار ایستادگی کند و مدافع اصول وارزش ها باشد.

,

وی تاکید کرد: نمایندگان و متخبین مردم در مجلس شورای اسلامی باید پیگیر رفع مشکلات معیشتی مردم در حوزه های انتخابیه خود باشند.

,

کیانی اصل اظهارکرد: مجلس نباید به سمت جناح بازی و گروکشی سیاسی حرکت کند چون این حرکت تضعیف کننده رسالت نمایندگی و مجلس است.

,

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان لنده در ادامه ضمن اشاره به هفته نکوداشت مساجد اظهارکرد: مساجد هموراه محلی برای تجمع شیعیان برای بجای آوری نماز و ادعیه ها است که همه ما موظف هستیم همانگونه که غبار از چهره خویش شستشو می کنیم مساجد را نیز غبار روبی کنیم.

,

وی گفت: آماده سازی مساجد برای ماه مبارک رمضان و غبار روبی آنان یکی از بهتری اعمال برای میهمانی ماه خداوند است.

,

کیانی اصل به مضرات استعمال دخانیات اشاره کرد وگفت: روزانه در سراسر جهان هزاران نفر بر اثر استعمال دخانیات جان خویش را از دست می دهند که در این بین مصرف قلیان در جای خود، نیز بیشتر آمار را دارد.

,

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده تاکید کرد: خطرات مصرف قلیان بنا بر اظهارات پزشکان چندین برابر مصرف سیگار است که لازم است خانواده ها نسبت به این امر بیشتر دقت کنند.

,

وی اظهارکرد: متاسفانه بیشترین تفریح جوانان امروز مصرف انواع دخانیات میوه ای در قلیان است که در تفرجگاه ها شاهد آن هستیم.

,

امام جمعه شهرستان لنده ضمن گرامیداشت یادوخاطره سید الاسراء آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس حجت الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی اظهارکرد: دفاع مقدس سرشار از ایثارو فداکاری انسان های وارسته ای است که در آن دوران به اسارت دشمن بعث درآمده و در زندان های بعثی نیز الگوی از انسانت و مردانگی بودند.

,

وی گفت:مرحوم ابوترابی بیش از یک دهه از عمر شریف خویش را در زندان های رژیم بعث عراق سپری کرد و در این سالها هموراه به عنوان معلمی بااخلاق و مجاهدی پارسا زندگی کرد.

,

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع پاسداران گفت: یکی از مهمترین مباحث قرآن جهاد اکبر است که مقام معظم رهبری با تبین کننده جهاد اکبر جوانان را به رعایت آن دعوت کرد.

,

کیانی اصل تاکید کرد: مجاهدت با هوای نفس است که انسان را به بالاترین درجه ایمان خواهد رساند و نسل جوان ما باید در مسیر مبارزه با نفس باید در جهاد اکبر نقش داشته باشند.

,

وی در ادامه به انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد وگفت: مجلس خبرگان رهبری باید بهترین محافظ برای انقلاب باشد تا انقلاب در مسیر اصلی خویش بماند.

,

خطیب جمعه این هفته لنده گفت: دشمن هموراه به دنبال دوقطبی کردن جامعه است و مسئولان ما نیز باید مراقب ترفند های دشمن در این باب باشند.

,

کیانی اصل در ادامه ضمن گلایه از وضعیت راه های شهرستان لنده اظهارکرد: محور های ارتباطی شهرستان لنده بیشتر مالرو هستند تا جاده ارتباطی.

,

امام جمعه شهرستان لنده خاطرنشان کرد: بعد از گذشت چندین سال از انقلاب هنوز شهرستان لنده از راه مناسب بی بهره است و در این سالها حتی روکش کاملی بر روی این محور صورت نگرفته است.

,

وی اظهارکرد:مسیر لنده به تراب و دهدشت که قرار بود پیمانکار آن را ظرف مدت 17ماه به اتمام برساند باگذشت بیش از 14ماه هنوز کمترکاری صورت گرفته است که از قرار معلوم باید تا 17سال دیگر چشم انتظار بود.

,

امام جمعه شهرستان لنده خطاب به مسئولان استانی گفت: مسئولان استانی حق دارند که به لنده سفر نمی کنند چرا که سفر به لنده با این وضعیت جاده نشان دهنده بازی باجانشان است.

,

وی خاطرنشان کرد: مسئولان اگر نمی خواهند جانشان را در این مسیر سراسر خطرناک از دست بدهند حداقل این مسیر را روکش آسفالت کنند.

,

کیانی اصل گفت: امیدواریم مسئولان برای حفظ جان مردم این شهرستان محروم قدری همت به خرج دهند و شاهد حل مشکلات این شهرستان باشیم.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه