اخبار داغ

رئال با دو گل کریستیانو پیروز می‌شود

رئال با دو گل کریستیانو پیروز می‌شود
رونالدو نازاریو دالیما ستاره برزیلی سابق رئال مادرید عنوان کرد یک سری از اخلاق‌های سیمئونه را که به بازیکنانش منتقل شده، دوست ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از مارکا، فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه بین رئال مادرید و اتلتیکومادرید برگزار می‌شود. رونالدو برزیلی که سابقه بازی برای رئال را در کارنامه خود دارد زمانی که در اینتر بازی می کرد، همبازی دیگو سیمئونه بود و در رئال نیز با زیدان هم تیمی بود. او درباره این دو گفت: همان موقع که با سیمئونه هم تیمی بودم تصور می کردم او روزی مربی است. او مربی پرجنب و جوشی است و توانسته فوتبال سرعتی و قدرتی را در هم آمیزد و تاثیر خوبی بر اتلتیکو داشته است. با این حال یک سری از اخلاق و رفتار او مانند فوتبال خشن که به بازیکنان تیمش نیز سرایت کرده را دوست ندارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رونالدو ادامه داد: زیدان را در مربیگری به سیمئونه ترجیح می دهم. او زمانی که فوتبال بازی می کرد، استعداد فوق العاده ای داشت و اکنون نیز تیم او زیبا فوتبال بازی می کند و من معتقد هستم او توانسته به خوبی در رئال تاثیرگذار باشد.

,

مهاجم سابق تیم ملی برزیل درباره احتمال حضور سیمئونه در اینتر به عنوان مربی گفت: او خیلی به اینتر نزدیک شده است و فکر می کنم به زودی باید منتظر حضور او در اینتر باشیم. اینتر سابقه زیادی با مربیان و بازیکنان آرژانتینی دارد و فکر می کنم او در این تیم موفق شود.

,

رونالدو در پایان درباره پیش بینی خود از دیدار نهایی لیگ قهرمانان گفت: من فکر می کنم رئال با دو گل کریستیانو رونالدو بتواند اتلتیکومادرید را شکست دهد و قهرمان شود.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه