اخبار داغ

خداحافظی سرمربی تیم بانوان ملوان؛ از این فوتبال کثیف می‌روم!

خداحافظی سرمربی تیم بانوان ملوان؛ از این فوتبال کثیف می‌روم!
سرمربی تیم بانوان فوتبال ملوان با انتشار متنی از دنیای فوتبال خدحافظی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ من، مریم ایراندوست، دخترى از جنس فوتبال که براى عشق و آرزوى بچگى و احقاق حق زنانه‌اش در جامعه سال‌ها جنگید ، تلاش کرد و مردانه در خط مقدم تبعیض و نابرابرى پیش رفت، پاتک هاى چالش برانگیز بعضى از دوستان را به جان خرید، اما در نهایت به آرزویش رسید قدم نهادن به زمین فوتبال و پا به توپ شدن، گل زدن و براى پرچم ایران عزیز افتخارآفرینى کردن.
و حالا بعد از ٢٦ سال ورزش حرفه اى و ١٤ سال فعالیت در عرصه فوتبال باشگاهى و ملى، با کوله بارى از تجربه، مى‌خواهم وارد چالش جدید زندگیم شوم ، چالشى که شاید مرا قوی‌تر برگرداند یا براى همیشه از ورزش دور کند!
با شروع ماه مبارک رمضان من ، هم روزه اخلاص می‌گیرم هم روزه فوتبال!
همیشه اعتقادم بر این بوده مثبت باشم و نیمه پرلیوان را ببینم پس انتقاد نمی‌کنم از همه آن چیزى که گذشت! در دلم نگه می‌دارم همه ناملایمت‌ها را، چون خوب‌هایى هم بودند که مرا حمایت کردند تا همواره باهم و در کنار هم براى موفقیت تیم‌هایم ، ایران ِ اسلامى سرافراز ، ملوانِ بزرگ، و شهرم بندر انزلى ، قدم بردارم و امروز خرسند از رسیدن به هدفم ، با کسب ١٠ جام رنگارنگ لیگ برتر و ٢ جام بین المملى و آسیایى و حضور در المپیک جهانى، مى‌روم .
با تشکر از همه مسئولین دلسوز و فداکار کشورم ایران و شهر همیشه قهرمانم انزلى و باشگاه مظلوم ملوان که همیشه من و تیمم را حمایت کردند!
و هوادارانى که ثروت تمام نشدنى ما هستند ، اگر پول نداشتیم اگر امکاناتمان کم بود اما هوادارانى از جنس طلاى ناب داشتیم که قوت قلب‌مان بودند،سپاس از همهٓ بودنتان.
مسئولین محترم باشگاه ملوان ،
تیمم را به شما مى‌سپارم از گنجینه افتخارات ملوان به خوبى مراقبت کنید و براى قهرمانى در فصل آینده زمان را از دست ندهید.
با سپاس از اصحاب رسانه که همیشه به بنده لطف داشتند حتى زمانى که به عنوان جوا‌ن‌ترین و اولین مربى شهرستانى تیم ملى انتخاب شدم حمایتم کردید ، مدیون محبتتان هستم .
از این فوتبال کثیف و نابرابر مى‌روم ، نمى دانم تا چه موقع ، اما بمب اطلاعاتم را روى زمان ساعت شنى مى گذارم!
بازیکنان خوبم، بچه ها، حلالم کنید، آرزوى من موفقیت شماست مى روم شاید برایتان بهتر شود!
خداحافظ فوتبال، خداحافظ عشق

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه