اخبار داغ

سازمان ورزش بسیج با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛

محکومیت هنجارشکنی تیم کشتی در آمریکا

محکومیت هنجارشکنی تیم کشتی در آمریکا
سازمان ورزش بسیج هنجار شکنی برخی از همراهان تیم کشتی کشورمان در سفر به آمریکا را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاشیه‌های به وجود آمده در سفر کشتی گیران ایرانی به آمریکا و حرمت شکنی های صورت گرفته توسط برخی افراد همراه، احساسات جامعه ورزش کشورمان را جریحه دار کرده است، در همین راستا سازمان ورزش بسیج در بیانیه ای حواشی به وجود آمده در این سفر را محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متن بیانیه سازمان ورزش بسیج به شرح زیر است:
,
 
,
ورزش کشتی همواره در کشورمان نماد پهلوانی و جوانمردی بوده است و تاریخ کشتی پر است از چهره های ماندگاری که علاوه بر کسب مدال قهرمانی، در دل مردم هم نفوذ کرده اند و با مردمداری و دفاع از مظلوم همراه جامعه بوده اند و پرچمدار ارزش های دینی و مذهبی کشورمان هستند.همین است که نام جهان پهلوان غلامرضا تختی در یادها زنده است. با وجود چنین سابقه ای که از کشتی در اذهان ثبت شده است اما در سفر اخیر تیم باشگاهی کشورمان به آمریکا، حاشیه های تلخی رقم خورد که باعث جریحه دار شدن احساسات مذهبی مردم عزیز کشورمان شد.
,
 
,
بدون شک حساب قاطبه اهالی کشتی از برخی چهره های هنجار شکن که در سفر به آمریکا بر خلاف موازین اسلامی رفتار کرده اند، جداست، با این حال نمی توان از کنار حرکت های غیر اخلاقی برخی همراهان تیم کشتی در این سفر گذشت، همراهانی که متاسفانه با زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی و ارزش های دینی در محلی حضور یافتند که شایسته یک ایرانی مسلمان نیست.
,
 
,
سازمان ورزش بسیج ضمن محکوم کردن حاشیه های غیر اخلاقی سفر تیم کشتی به آمریکا، از مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون کشتی تقاضا دارد که با بر خورد با چهره های هنجار شکن، اجازه تکرار چنین حاشیه هایی که دهن کجی و توهین به مقدسات دینی است را ندهد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه