اخبار داغ

حمله ناکام تروریست‌های داعش به الرقه

حمله ناکام تروریست‌های داعش به الرقه
تروریست‌های داعش بار دیگر سعی کردند کنترل جاده الرقه به اثریا را در جنوب شرق استان حلب، بدست گیرند که با مقاومت ارتش سوریه و مقاومت با تلفات زیاد، ناکام ماندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، محور جنوب شرقی استان حلب در سه ماه گذشته شاهد درگیری شدید نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت حزب‌الله با تروریست‌های داعش بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


مسیر ارتباطی و راهبردی «اثریا - خناصر» محور اصلی انتقال تجهیرات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت از سمت دمشق به استان حلب به شمار می آید و به شاهرگ حیاتی نیروهای سوری معروف است.

از صبح امروز نیز گروهی از تروریست‌های داعش با چندین خودروی انتحاری درصدد بودند یک بار دیگر به این جاده حمله کنند و کنترل آن را در دست گیرند.

عناصر تروریستی در گام نخست خودروهای انتحاری را به سمت مواضع نیروهای سوری اعزام کردند اما با هوشیاری ارتش این خودروها قبل از رسیدن به هدف، منهدم شدند.

با شکست مرحله نخست عملیات، عناصر تروریستی با ترک اجساد همرزمان خود از منطقه متواری شدند.

,
,
,
,
,
,
,
,
حمله ناکام تروریست‌های داعش به الرقه
 
, حمله ناکام تروریست‌های داعش به الرقه,
,

 ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت همچنین توانستند تجهیزات نظامی تروریست‌ها را مصادره کنند و امنیت را به این مسیر راهبردی بازگردانند.

عناصر تروریستی بارها با وجود متحمل شدن خسارات فراون و عقب نشینی‌های متعدد تلاش کرده‌اند کنترل این مسیر را در دست گیرند و پیش از این عناصر تروریستی در چندین مرتبه توانسته بودند بخشی از مسیر ارتباطی و راهبردی «اثریا - خناصر» اشغال کنند اما با فداکاری نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت این جاده باز پس گرفته شده بود.

,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه