اخبار داغ

قربانیان لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران/ حقیقی همچنان هست!

قربانیان لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران/ حقیقی همچنان هست!
فهرست 23 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل تیم های ملی فوتبال مقدونیه و قرقیزستان اعلام شد، اما این لیست باز هم قربانی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم ملی فوتبال ایران از تاریخ سوم اردیبهشت ماه سال جاری به اردو رفت تا برای انجام دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم های ملی فوتبال مقدونیه و قرقیزستان آماده شود. شاگردان کی روش 13 و 18 اردیبهشت ماه به ترتیب به مصاف این دو حریف خود می روند تا خود را به تدریج مهیای حضور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما لیست کی روش باز هم در خور تامل و توجه بود، او باز هم به سادگی از کنار نام برخی بازیکنان تیم ملی گذشت، بازیکنانی که در اردوهای قبلی پای ثابت حضور در اردوها بوده و حتی به مهره های ثابت تیم ملی هم تبدیل شده بودند.

,

*** بازیکنانی که بیگناه خط خوردند

,

1) امید ابراهیمی

,

2)سجاد شهباززاده

,

3)محمدرشید مظاهری

,

4) کاوه رضایی

,

در اردوهای قبلی امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده از استقلال تهران دو مهره ای بودند که کی روش به سادگی از کنار نام آن ها نمی گذشت. در مقابل هم محمدرشید مظاهری و کاوه رضایی دو بازیکنی بودند که همواره در لیست کی روش حضور داشتند. جالب اینکه در بازی های اخیر تیم ملی فوتبال ایران ابراهیمی به مهره ثابت کی روش تبدیل شده بود و مظاهری نیز مقابل تیم ملی فوتبال هند در ترکیب ثابت قرار گرفت.

,

*** بی رحمی های سرمربی تیم ملی

,

سرمربی تیم ملی به خوبی نشان داده در صورتی که در مقابل مواضعش کوتاه نیایند، او نیز به هیچ وجه در قبال سیاست هایش کوتاه نمی آید. کی روش از سازمان لیگ در خواست کرده بود که تاریخ جام حذفی تغییر کند، اتفاقی که هرگز رخ نداد تا درنهایت هم لیست جدید تیم ملی چهار قربانی داشته باشد. این اولین باری نیست که سرمربی تیم ملی چنین تصمیمی را اتخاذ می کند، با تصور احتمالی دعوت از چهار بازیکن نامبرده شده، باز هم بعید به نظر می رسید سرمربی تیم ملی از آن ها در دیدار مقابل تیم های ملی فوتبال مقدونیه و قرقیزستان استفاده کند. به عنوتن نمونه شهباززاده اساسا از بازی فینال محروم بود و به راحتی می توانست تیم ملی را همراهی کند. در مقابل اما انعطاف عجیب کی روش در برابر علی رضا حقیقی را شاهد هستیم که در یک سال اخیر شاید دو سه بازی بیشتر نکرده باشد و اخیرا شش گل در فینال حذفی پرتغال دریافت کرد و اما همچنان گزینه ثابت آقای کی روش است ولی دروازه بانی چون مظاهری جایی پیدا نمی کند.

,

به هر حال آنچه در این بین قابل گذشت نیست، نبود بازیکنانی است که می توانستند در لیست تیم ملی فوتبال ایران حضور داشته باشند اما به دلیل برخی برنامه ریزی های غلط سازمان لیگ و نیز سیاست های کی روش در این لیست حضور ندارند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه