اخبار داغ

فرمانده داعش در فلوجه کشته شد

فرمانده داعش در فلوجه کشته شد
در حملات هوایی و توپخانه ای ائتلاف تحت رهبری امریکا علیه داعش، 70 نفر از نیروهای این گروه تروریستی در فلوجه عراق از جمله فرمانده آن در این شهر کشته شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک سخنگوی نظامی آمریکا روزجمعه اعلام کرد: در حملات هوایی و توپخانه ای ائتلاف تحت رهبری امریکا علیه داعش، 70 نفر از نیروهای این گروه تروریستی در فلوجه عراق از جمله فرمانده آن در این شهر کشته شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز از واشنگتن، سرهنگ 'استیو وارن' مستقر در بغداد گفت : طی چهار روز گذشته بیست نوبت حمله به نیروهای داعش دراین شهر محاصره شده به انهدام مواضع داعش و مکان های تسلیحاتی این گروه انجامید.

,

این سرهنگ امریکایی اظهار داشت: ما بیش از70 نفر از نیروهای دشمن از جمله ماهر البلاوی فرمانده نیروهای داعش را کشتیم.

,

وی افزود: تحمل این تلفات، البته کاملا باعث نخواهد شد تا دشمن دست از نبرد بکشد ولی آن را می توان وارد شدن یک ضربه دانست و این امر موجب سردرگمی و ارتقای فرمانده دوم به جای فرمانده اصلی می شود. این باعث می شود تا دیگر اعضای رهبری به نقاط اطراف نقل مکان کنند.

,

نیروهای عراقی طی هفته جاری عملیاتی را برای باز پس گیری فلوجه یک سنگرگاه داعش واقع در50 کیلومتری غرب بغداد آغاز کرده اند.

,

بین 500 تا یکهزار نیروی داعش فلوجه را تحت کنترل خود دارند و 50 هزار غیرنظامی در این شهر گیر افتاده و به آنها هشدار داده شده که در صورت هرگونه تلاش برای فرار کشته خواهند شد.

,

وارن گفت : جنگ فلوجه درمرحله اولیه قرار دارد و لذا معلوم نیست که این نبرد تا چه مدت طول خواهد کشید ونیروهای داعش تا چه اندازه مقاومت خواهند کرد .

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه