اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر مطرح کرد:

زمان نشناسی مدیران شهرداری برای اجرای طرح نگارخانه به وسعت یک شهر/تحت الشعاع قرارگرفتن تابلوها و بیلبوردهای اعیاد شعبانیه و سوم خرداد

زمان نشناسی مدیران شهرداری برای اجرای طرح نگارخانه به وسعت یک شهر/تحت الشعاع قرارگرفتن تابلوها و بیلبوردهای اعیاد شعبانیه و سوم خرداد
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: تابلوهای نگارخانه ای به وسعت یک شهر نیازمند مکان های مناسب و نمایشگاهی است که بنده معتقدم بزرگراه و آزادراه جای آن نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص تعویض بیلبوردهای مناسبتی که به مناسبت نیمه شعبان و با محوریت شهدای مدافع حرم در سطح شهر تهران با بیلبوردهای دیگری اظهار داشت: بنده معتقدم که در اجرای طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر، از سوی مدیران شهری کج سلیقگی صورت پذیرفته است و بهتر بود در زمان دیگری این طرح برگزار می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: سال گذشته که این طرح برای اولین بار از سوی شهرداری برگزار شد، عده ای اعضای شورای شهر انتقاداتی به آن وارد کردند. علی القائده نظرات و پیشنهادهایی که از سوی اعضای شورای شهر به مدیران شهری منتقل می شود، بایستی لحاظ شود.

,

به گزارش تهران پرس سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که بنده مجددا اگر بخواهم راجبه این موضوع اظهارنظر کنم، تکراری خواهد بود. بیشتر اعضای شورای شهر راجبه این موضوع در شورا اظهارنظر کردند. به طور کلی تابلوهای نگارخانه ای به وسعت یک شهر نیازمند مکان های مناسب و نمایشگاهی  است که بنده معتقدم بزرگراه و آزادراه جای آن نیست.

,

تقی پور در ادامه تصریح داشت: منظور از کج سلیقگی این است که شاید این مدیر شهرداری ندانسته این طرح را همزمان با اعیاد شعبانیه شروع کرده است. این زمان نشناسی باعث شد که هم طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر زیاد به چشم نیاد و هم این که تابلوها و بیلبوردهای اعیاد شعبانیه و سوم خرداد تحت شعاع قرارگیرد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه