اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف بیش از 13 تن انواع موادمخدر در استان/ اعتماد مردمی بزرگ‌ترین سرمایه پلیس است

کشف بیش از 13 تن انواع موادمخدر در استان/ اعتماد مردمی بزرگ‌ترین سرمایه پلیس است
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 13 تن انواع موادمخدر در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دادمردان، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در اردیبهشت ماه امسال 13 تن و 303 تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دادمردان,

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این میزان کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 38 درصد افزایش داشته است.

,

سردار رحیمی اظهار کرد:‌ برخورد جدی با قاچاقچیان و مخلان امنیت عمومی و حفظ امنیت پایدار جامعه یکی از مطالبات مردمی از نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد جامعه‌مدار و مردم‌محور همیشه مطرح است و ما همواره با تمام توان برای تحقق این خواسته به حق مردم تلاش می‌کنیم.

,

وی ادامه داد: در این راستا به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و گسترش فعالیت‌های انتظامی در نقاط مختلف استان، وقوع سرقت‌ها در اردیبهشت ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش یافته است.

,

سردار رحیمی به تأثیرات منفی مواد مخدر در بین اقشار جامعه اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های گسترده مأموران انتظامی استان در اردیبهشت ماه امسال بیش از 13 تن مواد مخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد افزایش دارد.

,

وی ادامه داد: مأموران انتظامی استان در اردیبهشت ماه امسال به افزایش 19 درصد تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا موفق به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 235 میلیارد و 220 میلیون ریال شده که اقلام مکشوفه از نظر ارزش ریالی 114 درصد افزایش دارد.

,

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات حوزه ترافیک درون و برون‌شهری بیان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت زیاد از کمترین میزان بهره‌مندی از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در بین استان‌های کشور برخوردار است، برخلاف این محدودیت‌ها با همکاری رانندگان و پلیس و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی میزان متوفیان حوادث رانندگی در این مدت 24 درصد کاهش یافته است.

,

این مسئول اعتماد مردمی را بزرگ‌ترین سرمایه پلیس دانست و افزود: افزایش 18 درصد تماس‌های شهروندان با پلیس از طریق سامانه 110 بیانگر اعتماد مردم به پلیس است و کاهش 53 درصدی انتقادهای مردمی با کاهش 62 درصدی شکایات مردم از کارکنان انتظامی استان مهر تأئیدی بر رضایت آحاد مردم جامعه از عملکرد پلیس است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه